Skoda Superb deel 2

eddiea

Forumguru
Ik heb nog drie weken om te beslissen haha. Maar 99,9% zeker dat ik het niet doe. Mijne is ook nog gewoon een daily hoor haha!

Heb jij ook standen die je kan programmeren Menno?
#Die RS5 wel ja Patrick. Maar dat geld wat die er voor vraagt is een beetje absurd :sterretjes:#

Der Einser

Forumguru
@eddiea: Hahahaha,... Jij hebt als Daily een plug in hybrid toch

Dat rs5 interieur is belachelijk duur,.. Zeker als je slechts de voorstoelen nodig hebt

Ik zal ook eens voor je vragen in Deutschland!

s-line

Forumguru
Ik rij ook zorgeloos hoor! Mijn zoon roept ook steeds dat ik air moet nemen( maar hij heeft nog niet genoeg op zijn rekening staan) maar voor mij blijft het ook een daily en ga ik te weinig naar meetings om daar te showen met air!
En anders krijg ik toch alleen maar te horen hier bij de AH,is je auto stuk hij is door zijn veren gezakt!:cry:
Maar ben benieuwd hoor Menno hoe hij er bij komt te staan.
Volgens mij raakt je aandrijfas toch eerder de langsdrager als de stabilisator zelfs bij de ingekorte poten raakt hij de stabi niet.

• Leuk
Waarderingen: CDK

eddiea

Forumguru
Ik weet niet hoe het is bij de set van Menno maar bij mij slaat de compressor pas echt aan als ik hem omhoog zet. Verder blijft hij altijd op druk. Het kan dus best zijn dat de compressor weken niet aan schiet. Ook het afblazen hoor je bij mij niet straks.

Plugin is van de vrouw. Ik rij gewoon dagelijks met de Golf.

CDK

Forumguru
Ik ben echt heel benieuwd, naar het gezicht, maar ook naar hoe het ingebouwd zit, afgewerkt is en hoeveel kofferbakruimte je overhoud :)

Miez1

Forumguru
Te gek, ik ben benieuwd! Ik was al blij met mijn vandaag gescoorde verlagingsveren voor mijn E28 maar dit helemaal te gek :)

Bovenaan Onderaan