Skoda Superb deel 2

eddiea

Forumguru
Dat ziet er top uit! Achter is de wielkast mooi gevuld.

Schiet me ff te binnen: Heb je de rechterzijde ook geprobeerd? De wiel bij de superb zitten niet symmetrisch in de wielkasten. Rechts staat het wiel ca. 5mm verder naar buiten.

Gr

MennoW

Forumguru
Dat ziet er top uit! Achter is de wielkast mooi gevuld.

Schiet me ff te binnen: Heb je de rechterzijde ook geprobeerd? De wiel bij de superb zitten niet symmetrisch in de wielkasten. Rechts staat het wiel ca. 5mm verder naar buiten.

Gr
:shocked:
nee! dank voor de tip, die kant ook nog even dan:crazy:

Nielz

Nieuw lid
Hi menno,

over dvd systeem, heb je bewust voor plaatsing in de stoelen gekozen en niet in hoofdsteunen ivm kijkhoek? Ik zoek nl ook een goede nette set voor inbouw, budget ca 2500, voor mijn nieuwe superb? Waar zit bij jou de dvd speler, onder voorstoel, achterin,...?

dirkie996

Forumguru
@ MennoW: Ik vind de velgen op uw wagen heel mooi, maar die tendens om wagens met de buik bijna over de weg te laten slepen, dat begrijp ik niet.
't Zal wel aan m'n leeftijd liggen zeker, maar buiten zien en gezien worden,zie ik hiervan toch het nut niet meer van. Moest het een circuitauto betreffen met enkele honderden pk's, dan zou je nog kunnen spreken van noodzakelijk en prestatiebevorderend, maar veelal zie je dergelijke metamorfose's met de lichtste motorisaties en zeg nu zelf in het hedendaags verkeer met al die verkeersdrempels en zeker bij ons in België de slechte staat van het wegdek, moet je toch steeds met de schrik rondrijden, om geen schade op te lopen?
Pas op, ik veroordeel u en gelijkgezinden geenszins, van mij mag iedereen alles veranderen aan z'n heilige koe, maar ja, 't zal zoals ik eerder al schreef, met de leeftijd te maken hebben zekers?:laugh:

PS prettige eindejaarsfeesten aan iedereen

Miez1

Forumguru
Hi dirkie996,

Ik denk dat de regel geld 'ieder het zijne'. Persoonlijk vind ik lagere auto's esthetisch meer in balans en vind ik het prettiger rijden als ik meer contact heb met het wegdek. Ik waag mij niet aan het vraagstuk leeftijd, ik ben zelf al wat ouder maar ben wat dat betreft in voorkeur niet veranderd.

Alles gute!

:xyxthumbs:

Maarten

Forumguru
[MODERATORBREAK]Helaas in moeten grijpen op dit topic. Een aantal behoorlijk off topic berichten verwijderd.
Verzoek om on-topic te blijven en zeker op het taalgebruik en fatsoen te letten.[/MODERATORBREAK]

MennoW

Forumguru
more power please! Check

vandaag de heren van JD engineering bezocht :rockon:

Geweldig resultaat, geweldige service!

volgens fabrieks opgave 105 pk / 250 nm
1e run op de testbank met orginele software 114 pk / 283 nm
het resultaat na een paar runs en wat fine tunen mag er wezen!
Met nieuwe custommade software 154 pk / 346 nm

onderstaande uitdraai spreekt voorzich

ik kon de terugreis de :) niet van mn kop krijgen

Bijlagen

• foto.jpg
    foto.jpg
    75,1 KB · Weergaven: 203
  • org vs jd.jpg
    org vs jd.jpg
    74,9 KB · Weergaven: 291

dirkie996

Forumguru
[/QUOTE]volgens fabrieks opgave 105 pk / 250 nm
1e run op de testbank met orginele software 114 pk / 283 nm
het resultaat na een paar runs en wat fine tunen mag er wezen!
Met nieuwe custommade software 154 pk / 346 nm

@ MennoW: Dat zijn nu eens cijfers om vrolijk van te worden:laugh:. Hopelijk slikt de koppeling dat enorme koppel . Dit zijn prestaties van een flinke 2 liter tdi. Wat een verschil in hernemingen zeker? Als dit geen ideaal eindejaarsgeschenk is.

Hendrik5E

Senior Member
Hey Menno! Gave bak man! Zoiets vind ik nou ook mooi! Helemaal ook mijn smaak alleen is jouw budget een heel stuk groter ;) loopt het achter helemaal vrij? Das dan top! De verhouding 8 en 9J is erg mooi! Dit bedoelde ik nou ook met "het er dikker" laten uitzien. Wat ik in mijn topic zei mbt 9J et 35 achter gaat dus niet op met een schroefset......

s-line

Forumguru
Heel gaaf, wat alleen jammer is dat je nu je wielen niet kan wisselen ivm cuppen dat wel wat sneller met verlaagde auto's en bredere banden. Ik wissel ze zeker 1 keer per seizoen.
gr.

MennoW

Forumguru
vanavond setje "HR" veren gemonteerd -40mm, valt met greenline onderstel uit op ca. -30mm.
rijd heerlijk, stuurt en veert net wat strakker, zonder veel comfort in te leveren.
staat nu op de 16" winterbanden, heb er nog niet met de 18" mee gereden.
ik vind het een aanrader om te doen :xyxthumbs:

CDK

Forumguru
ik heb een L&K pakket op mijn Superb en de grille was idd officieel niet meer leverbaar, mijn dealer heeft hem bij superskoda.com besteld en alsnog voor mij gemonteerd vorige week, smoelt een stuk beter!
deel 2 leer inbouw, het resultaat.

Bekijk bijlage 22643
de video schermen.
Bekijk bijlage 22644
nu nog de mediaspelers inbouwen.

kreeg vanmiddag van de dealer te horen dat de L&K grille die ik besteld had in zijn geheel niet meer geleverd wordt.
niet op nieuwe auto's en niet als vervangend onderdeel bij schade, die gaan dus heel zeldzaam worden. jammer.

nu bedenken wat te doen met de grille? helemaal zwart? mat of hoogglans? nieuw logo (Citigo achter) er in chroom of meegespoten?
kan je de kunststof chromen delen eigenlijk wel goed overspuiten?
maar even een nachtje over slapen....

Bovenaan Onderaan