Skoda Superb deel 2

CDK

Forumguru
dit ziet er idd ook mooi strak uit, was ook mijn alternatief, maar de dealer heeft via cz de grille toch bemachtigd :)
Ik ben eigenlijk wel blij dat de L&K grille niet meer leverbaar was.
Dat heeft mij aan het denken gezet en ik heb de gok genomen om die helemaal hoogglans zwart te laten spuiten.
En dat vind ik gezien het resultaat veel mooier
laatste details nog, folie her en der er af, stickers op de zijkant en de type aanduiding er nog af etc.
En dan maandag ophalen :xyxthumbs:

Bekijk bijlage 22910

MennoW

Forumguru
Morgen de wielen toch maar weer er af :(
Ik kon me niet inhouden dinsdag met dat mooie weer.

Bijlagen

• image.jpg
    image.jpg
    77,9 KB · Weergaven: 168
  • image.jpg
    image.jpg
    76 KB · Weergaven: 165

Hendrik5E

Senior Member
Ziet er goed uit Menno! Ooit aan gedacht ook 9J voor te nemen? Ik speel namelijk met de gedachte om 9,5 x18 ET 45
rondom te nemen....

Miez1

Forumguru
@Menno, beetje laat maar mooie set! Lekker onderscheidend ook.:super:

Immer gute fahrt!

Miez

Hendrik5E

Senior Member
Waar gaat het dan niet passen? Had op mijn Ibiza van 2003 ook 9,5J x 17 rondom. Daarvan zeiden ze ook dat het niet zou passen. Enige aanpassing was een spacer van 5mm omdat de velg tegen me schokbreker aanliep.....

s-line

Forumguru
Omdat ik 8,5/19 et45 op mijn octavia rs had en een spacer van 5mm dus et 40 en dit liep al af en toe aan.
Dus nog 1j breder denk ik net even te veel zeker als je ook nog een spacer er tussen moet omdat je anders inderdaad je schokbreker raakt.
Maar ik ben benieuwd!

Hendrik5E

Senior Member
Ja maar je hebt het dan wel over 19" en ik als voorbeeld een 17" terwijl ik het nu heb over 18"......Shit wat is slim omdat ik de wielen laat opsturen uit het buitenland....Terwijl die gast die ze opstuurt ze al vaker in die maat had verkocht in Engeland en geen problemen heeft gehoord. Lijkt me wel heeeel dik staan!

CDK

Forumguru
@ Hendrik1Z, als het echt niet gaat passen zit er niets anders op dan ze weer te verkopen.... :(
bij mij wordt er vandaag ook een zomerset op mijn S2 gemonteerd 8.5J 19" ET 58 met adapter van 15mm dus uiteindelijk ET 43 I keep my fingers crossed and keep you informed ;)

greetz Corné

Hendrik5E

Senior Member
Het lijkt me echt sterk dat dat niet past Corne....Ja, dat zou voor mij de enige mogelijkheid zijn maar dan maak ik het gewoon passend!!! En dan wil ik er ook mee rijden ook! Ik ga nog ff bij die gast informeren en dan hoor je het nog!

Maar welke bandenmaat gebruik je op die 19" wielen? 225/35/19?

CDK

Forumguru
ja klopt, 225/35/19, breder hoeft niet meer van mij, grip heb ik meer dan genoeg met 4x4 en anders wordt het brandstofverbruik ook nog een tandje gekker ;)

greetz Corné

s-line

Forumguru
Corne, jou wielen gaan echt wel passen maak je daar maar geen zorgen om.
Maar 9,5j op een octavia wordt echt wel een hele uitdaging,want dit komt echt wel buiten de auto te staan dus dan is de enige mogelijkheid nog om je wielkasten een stuk uit te laten rollen en ik denk dat dat best een heel stukje nodig is en een hele getrokken band erop.
En ik heb nog nooit een octavia gezien met 9,5j rond om.

CDK

Forumguru
morgen haal ik mijn auto op, gaat vandaag helaas niet meer lukken, ivm overwerken :(
als het een beetje weer is, komen morgen de foto's online

greetz Corné

Hendrik5E

Senior Member
Hey S!

Komen ze zelfs met ET45 buiten de wielkasten? Ik rij nu met ET47 met een 17"winterset en die staan echt helemaal naar binnen als een standaardwiel.... Ik kreeg die gast vandaag niet aan de telefoon maar ga het hem nogmaals vragen, ckr vwb het raken tegen met schokbreker...Thnx voor jullie reacties guys! Gr. Henk

eddiea

Forumguru
En hoe breed zijn je wielen nu dan? Ik denk dat je wielen meer dan 1,5cm buiten je kasten komen dadelijk met 9,5J.

Hey S!

Komen ze zelfs met ET45 buiten de wielkasten? Ik rij nu met ET47 met een 17"winterset en die staan echt helemaal naar binnen als een standaardwiel.... Ik kreeg die gast vandaag niet aan de telefoon maar ga het hem nogmaals vragen, ckr vwb het raken tegen met schokbreker...Thnx voor jullie reacties guys! Gr. Henk

s-line

Forumguru
Waarschijnlijk zijn de 17 inch 7j dus dat valt er makkelijk binnen.
Ik denk dat "eddiea"zeker gelijk heeft met 1 tot 1,5cm buiten de schermen.
gr.

Bovenaan Onderaan