Skoda Superb deel 2

eddiea

Forumguru
Je velg is 1,5x2.54cm=3.8cm breder dus aan de buitenzijde met een 2mm hogere ET waarde 21mm erbij. plus spacer a 5mm is 26mm naar buiten......
Ik zou het gewoon doen joh! Lekkere duitse look:cool:

MennoW

Forumguru
9j achter is al erg naadje met -3cm.
Als de band niet getrokken op de velg zat, zou die zeker aanlopen bij diep inveren
zal morgen wel wat detail foto's maken.

MennoW

Forumguru
Yep, op foto's lijkt het wel anders dan waneer je er naast staat.
Er zitten HR veren onder die normaal -4 cm zijn dat is ongeveer -3 met GL onderstel.

Noord26

Forumguru
Het lijkt niet zoveel lager, maar dan zal het wel optisch zijn. Velgen komen verder naar buiten als origineel en daardoor lijkt het niet zo laag natuurlijk.

Canon-Eye

Forumguru
Lijkt me wel zaak om heel ruime bochten te nemen en ver van stoepranden te blijven?
Hier kun je echt niks mee riskeren...

MennoW

Forumguru
@Canon-Eye, klopt helemaal! achterband bied geen enkele bescherming meer.
Door nauwe straatjes rijden voelt als een spelletje met zo'n stroomspiraal.
En als mijn vrouw de auto meeneemt zit ik met samengeknepen billen tot ze weer thuis is ;)

MennoW

Forumguru
Vandaag Columbus navigatie geplaatst :cool: in plaats van de Amundsen.
Nu even aan het klooien met een ander Bootlogo, maar dat wil nog niet echt vlotten.
Binnen kort DVD laten vrijschakelen lijkt me ook wel leuke optie voor de passagier op de bijrijder stoel ;)
lekker over de top, 3 seperaat afspeelbare schermen in de auto.

Cordoba

Forumguru
Je velg is 1,5x2.54cm=3.8cm breder dus aan de buitenzijde met een 2mm hogere ET waarde 21mm erbij. plus spacer a 5mm is 26mm naar buiten......
Ik zou het gewoon doen joh! Lekkere duitse look:cool:

Rekenfoutje: hogere ET-waarde is de velg verder naar binnen, dus de band/velgrand zit 4 mm minder ver naar buiten dan volgens het voorbeeld.

eddiea

Forumguru
Is een fijn apparaatje hoor! Ben er blij mee en staat fraai tov de Amundsen. Die van mij is ook vrijgeschakeld en heb het nog nooit gebruikt. Toch maar een keertje doen nog.

MennoW

Forumguru
Omdat het met de Columbus niet lukt, de wagen nog maar eens gepoetst.
Even afreageren met positief eind resultaat ;)
image.jpg

• Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
het resultaat mag er zeker zijn! wat een schitterende wagen is het toch!

greetz Corné

s-line

Forumguru
Nu alleen nog even je koplamp sproeierkapjes spuiten!
(En nog wat verder verlagen...... Haha)
Verder mooi hoor!!!!!
Gr.

Bovenaan Onderaan