Skoda Tuning ervaringen

Caby

Forumguru
Ik heb nu 435 Nm en ik vind dat ruimschoots voldoende. Als ik het pedaal tot onder duw heb ik in 3de versnelling nog steeds last van onvoldoende grip. Op de grafiek ook heel duidelijk te zien. 3x dat hij slipt op de rollen.

zal grafiek even zoeken..

edit; Grafiek

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Arco

LT83

Forumguru
Ik heb nu 435 Nm en ik vind dat ruimschoots voldoende. Als ik het pedaal tot onder duw heb ik in 3de versnelling nog steeds last van onvoldoende grip. Op de grafiek ook heel duidelijk te zien. 3x dat hij slipt op de rollen.

edit; Grafiek

Dat ligt dan waarschijnlijk meer aan de rollenbank/bediener als de 435nm hoor ;)

Arco

Forumguru

edit; Grafiek
Ik denk dat ik mijn koppel terug naar beneden laat zetten. Ik vind het véél te heftig als dat aan schiet

Arco

Forumguru
Je kunt misschien de opbouw van het koppel vlakker laten zetten.

Ja.idd. ik ga dat vragen + ik heb hier al gemeld dat wagen regelmatig in noodloop springt...ik vraag me af hoe dat komt.
Turbodruk te hoog? iet anders??? Ik ga 'm daar laten uitlezen nu vrijdag...
Poeh, al wat tegenslag gehad daarmee zeg...
Kopeling, nu dit weer....
Nog iemand met dit euvel?

sandurtjuh

Forumguru
Eerste echte sprintje (70-180, ja in Duitsland) is een feit. Audi R8, geen idee 4.2v8 of 5.2v10, maar jesus, wat een heerlijk geluid bij terugschakelen en gasgeven! En ik kan het nog steeds niet geloven, maar ik kon hem makkelijk bijhouden :bloemen: Money well spent!

Dat kan ik niet denk ik .
Maar merk weldegelijk verschil met me banden hoor . Nu knippert ie bij mij ook , maar met de zomerset en droog echt heel weinig

Arco

Forumguru
Je hebt het er over dat het koppel er abrupt in klapt en dat je dat als onprettig ervaart, ook geef je aan soms noodloop te hebben...., toch? Dan is er toch echt iets niet goed gegaan en zal je terug moeten om die problemen op te lossen.
Ja die noodloop... daar maak ik mij nog het meeste zorgen over...

Bovenaan Onderaan