Ik heb nu 435 Nm en ik vind dat ruimschoots voldoende. Als ik het pedaal tot onder duw heb ik in 3de versnelling nog steeds last van onvoldoende grip. Op de grafiek ook heel duidelijk te zien. 3x dat hij slipt op de rollen.
zal grafiek even zoeken..
edit; Grafiek
Ik denk dat ik mijn koppel terug naar beneden laat zetten. Ik vind het véél te heftig als dat aan schietIk heb nu 435 Nm en ik vind dat ruimschoots voldoende. Als ik het pedaal tot onder duw heb ik in 3de versnelling nog steeds last van onvoldoende grip. Op de grafiek ook heel duidelijk te zien. 3x dat hij slipt op de rollen.
zal grafiek even zoeken..
edit; Grafiek
Je kunt misschien de opbouw van het koppel vlakker laten zetten.
Ik heb er 461 nm en vind dat goed seIk denk dat ik mijn koppel terug naar beneden laat zetten. Ik vind het véél te heftig als dat aan schiet
Ik heb er 461 nm en vind dat goed se
Maare met al dat geslip bij al die RS-en , durf ik wel een wedstrijd aan hoor .
Jij ook@Rosinfeld
Wat bedoel je @Corné de Kluijver ?@Arco, sorry maar denk dat de tjoenert beter z'n best had moeten doen
Je hebt het er over dat het koppel er abrupt in klapt en dat je dat als onprettig ervaart, ook geef je aan soms noodloop te hebben...., toch? Dan is er toch echt iets niet goed gegaan en zal je terug moeten om die problemen op te lossen.Wat bedoel je @Corné de Kluijver ?
Ja die noodloop... daar maak ik mij nog het meeste zorgen over...Je hebt het er over dat het koppel er abrupt in klapt en dat je dat als onprettig ervaart, ook geef je aan soms noodloop te hebben...., toch? Dan is er toch echt iets niet goed gegaan en zal je terug moeten om die problemen op te lossen.
Ja die noodloop... daar maak ik mij nog het meeste zorgen over...