D
Deleted member 6398
Dan hebben ze bij jouw en mijn auto hetzelfde gedaanik ben ook bij vvt geweest een paar mnd terug.
mijn skoda superb 1.6 tdi is ook van 105pk naar 155.7 pk gegaanen rij er heerlijk in.

Dan hebben ze bij jouw en mijn auto hetzelfde gedaanik ben ook bij vvt geweest een paar mnd terug.
mijn skoda superb 1.6 tdi is ook van 105pk naar 155.7 pk gegaanen rij er heerlijk in.
Net even contact gehad met VVT voor wat betreft de beruchte sjoemelsoftware, waar mijn auto ook aan blijkt te voldoen.
Wat gaat er gebeuren en wat zijn de consequenties?
Blijkt een software update te zijn die dus ook je tuning om zeep helpt.
VVT heeft normaal als stelregel dat na een software update ze de tuning er gratis weer opzetten, maar.....
Het gaat nu om behoorlijke hoeveelheden auto's dus ze zitten te denken aan om en nabij de 100 euro![]()
Dat is dan kassa voor VVT....
Beetje klantonvriendelijk mijn inziens...
benieuwd hoe andere tuners hier mee GAAN omgaan... want er is nog steeds niets concreets dacht ik?
Vind het ook een beetje onzin. Als ze bij het tunen geroepen hebben dat hij na een update gratis weer aangepast wordt, moeten ze naderhand niet zeuren als het er een paar meer zijn. Updates worden wel vaker gedaan...
Dat is natuurlijk niet helemaal correct om dat zo te stellen.
Is het nu flauw van mij om te zeggen dat je dergelijke 'opstand' alleen op het Skoda forum zal lezen?![]()
Wat moet je met hardcore. PK's en Nm's, daar gaat het om. En een mooie vlakke curve