Het ging en gaat mij er vooral om wat ik zelf van de Skoda vind.Het valt me wel op dat ook Skoda rijders vaak bezig zijn met wat anderen van hun auto vinden.
Het valt me wel op dat ook Skoda rijders vaak bezig zijn met wat anderen van hun auto vinden. Dat zie ik nu al bij een aantal mensen terug in de argumentatie. Iets met hoofd en maaiveld zeg maar.
Boeien wat andere mensen van je auto vinden. Jijzelf moet er in rijden en naar kijken. Maak het jezelf vooral niet te moeilijk
Er wordt gevraagd om een auto met een ruime zit en instap en dan is de V60 absoluut niet aan de orde.Ik ruik dat een V60 met 245pk jou ook wel gaat bevallen.
Als je 2.10 meter lang bent, blijft er maar een select gezelschap auto's over blijkbaar!
Er wordt gevraagd om een auto met een ruime zit en instap en dan is de V60 absoluut niet aan de orde.
Mijn broer heeft er eentje en als ik er in wil moet ik al toveren. De zit is voor mij (196cm) prima maar ruim is het zeker niet. De BMW is een tweedeurs. Dat scheelt enorm met instappen vanwege de grote portieren.In de familie rijdt mijn oom met 2,17 ook een V60. Heb je er zelf wel in gereden dan met de stoel in de juiste stand? BMW 4-serie een ruime instap, huh?