SKODA Yeti

Fabia

† In Memoriam
Ik vind de Yeti echt prachtig, zou 'm heel graag willen hebben. Een hele stoere en gave bak!

Bijlagen

• 3b87e22d35f78da4b7e061aeee3c7a73.jpg
    3b87e22d35f78da4b7e061aeee3c7a73.jpg
    20,2 KB · Weergaven: 108
Ik vind deze gewoon op niets trekken.Hij heeft zelfs weg langs achter gezien dan toch van de Fiat multipla...tot hiertoe de lelijkste auto van de laatste decenia.

higgy

Forumguru
Door mensen die al met een voorproductie-exemplaar hebben gereden (en ik mag niet zeggen wie) wordt de Yeti als Tiguan-concurrent neergezet. Dat lijkt me geen slechte kwalificatie. Zeker niet als ie beter leverbaar wordt dan de Tiguan, die nu een levertijd heeft van 8 maanden.

cvegreen

Forumguru
Ik vind het geen lelijk bakje . Vind het wel grappig dat de dakdragers doorlopen met de "A" stijl.

Jan_Willem

Nieuw lid
Ik rijd op dit moment een HR-V van Honda. Ik heb op dit moment de Skoda Octavia uitgekozen. Als de Yeti eerder beschikbaar was geweest en mijn werkgever had SUV's toegestaan als leaseauto, had ik hier zeker over nagedacht. Ik vind de auto zo op het eerste gezicht meer dan geslaagd.

Beauty is in the eye of the beholder zullen we maar zeggen ;)

Hetzer

Forumguru
Door mensen die al met een voorproductie-exemplaar hebben gereden (en ik mag niet zeggen wie) wordt de Yeti als Tiguan-concurrent neergezet. Dat lijkt me geen slechte kwalificatie. Zeker niet als ie beter leverbaar wordt dan de Tiguan, die nu een levertijd heeft van 8 maanden.

De Yeti als Tiguan concurrent ??,dat geloof ik echt niet, volgens mij deelt de Yeti heel wat van de Fabia en zal hij niet zo groot en breed gaan worden als de Tiguan, op de onderstaande foto lijkt hij qua afmeting te zitten tussen de HB en de Roomster. Het productieproces is ook overeenkomstig met die van de Roomster. De Yeti zal ook onder andere uitgerust zijn met de voorophanging van de Fabia en de achterophanging van de Skoda Octavia-1 (zelfde dus als de Roomster)
De vierwielaandrijving van de Yeti zal wel afkomstig zijn van de Tiquan.
Ik zie de Yeti meer als Qashqai-concurrent, Skoda kan met de Yeti verkooporders afknabbelen van fabrikanten als Suzuki en Nissan. Vooral de Suzuki Jimny en de - op dit moment zeer populaire - Nissan Qashqai worden geduchte concurrenten.

en above all, in een interview zegt de directeur hoofdontwikkeling bij Skoda Martin Hrdlicka “Dat is nou precies wat we niet willen”
een concurrent zijn van de Volkswagen Tiquan !!!!

Een in eigen huis ontwikkelde midi SUV, moet niet de strijd aangaan met andere modellen binnen de VAG Groep, maar alleen met de eerder genoemde modellen

Bijlagen

• Skoda_Studie_Yeti.jpg
    Skoda_Studie_Yeti.jpg
    90,3 KB · Weergaven: 63

Hetzer

Forumguru
Mooi man, ik herken al een beetje het Roomster/F-2 neusje!!!, de yeti is ook uitgerust met de knipper lichten in de spiegels , dat ,ogen ze van mij op elk model gaan invoeren.

Bijlagen

• 59768168_d31ec19527.jpg
    59768168_d31ec19527.jpg
    40,6 KB · Weergaven: 34

Fabia

† In Memoriam
Best kans dat die er met een facelift op komen.

Delete, delete, delete, delete...............

Bovenaan Onderaan