SKODA Yeti

EdK

Forumguru
Mooi man, ik herken al een beetje het Roomster/F-2 neusje!!!, de yeti is ook uitgerust met de knipper lichten in de spiegels , dat ,ogen ze van mij op elk model gaan invoeren.

Is het geen blipper van puegeot ofzo ??
Als ik de vormen onder plastic bekijk lijkt ie er wel ergggg veel op !!
Of moet ik nu echt aan de leesbril ??

Hetzer

Forumguru
Is het geen blipper van puegeot ofzo ??
Als ik de vormen onder plastic bekijk lijkt ie er wel ergggg veel op !!
Of moet ik nu echt aan de leesbril ??

Zet je leesbril dan maar eens op!! :grin: , en kijk nog maar eens goed naar deze foto, daar zie je toch duidelijk een Skoda embleem en gril onder de hoes

Bijlagen

• 59767963_7074138675.jpg
    59767963_7074138675.jpg
    28,2 KB · Weergaven: 55
  • yetivw6qz3.jpg
    yetivw6qz3.jpg
    33,1 KB · Weergaven: 70

LenK

Forumguru
Geen enkele twijfel dat het geen Skoda is en ook niet dat het geen Yeti is.
100% raak.

Fabia

† In Memoriam
Ik ben helemaal met Hetzer eens, kijk ook maar eens goed naar deze foto. Daar herken je heel duidelijk de Skoda gril in.

Bijlagen

• 59768168_d31ec19527.jpg
    59768168_d31ec19527.jpg
    40,6 KB · Weergaven: 70

EdK

Forumguru
Zet je leesbril dan maar eens op!! :grin: , en kijk nog maar eens goed naar deze foto, daar zie je toch duidelijk een Skoda embleem en gril onder de hoes

Zal ik dan toch maar eens naar Hans gaan ??
Die kleine lettertjes waar ze het altijd over hebben !!???
Zie alleen maar streepjes !!
Of komt het toch doordat ik altijd de koppen en de plaatjes lees / kijk in de krant ?? :regels:

Voor overbrugging zal ik morgen maar eens 2 potjes bosbessen jam kopen ! ;)

TL@

Forumguru
Dat is een 3-deurs roomster en met het succes van de Roomster (of gebrek daaraan) zal deze niet snel gaan komen denk ik.

Die Yeti zal het wel goed gaan doen, net als die kleine Toyota SUV die onlangs aangekondigd is.

Hetzer

Forumguru
De Joyster, heeft wel wat familie trekken van de RR/F-2 en S-2 maar om te zeggen dat het een 3-drs Roomster is , nou nee
De Yeti beleeft in augustus dit jaar zijn debuut, misschien dat hij dan voor 2010 in de showroom staat

LenK

Forumguru
De Joyster, heeft wel wat familie trekken van de RR/F-2 en S-2 maar om te zeggen dat het een 3-drs Roomster is , nou nee
De Yeti beleeft in augustus dit jaar zijn debuut, misschien dat hij dan voor 2010 in de showroom staat
Je zegt het precies verkeerd om: zie hier

Hetzer

Forumguru
Je zegt het precies verkeerd om: zie hier

Zou je bijna zeggen alleen was de Roomster er eerder dan de Joyster, over de Superb-2 lampen kon je wel echter gelijk hebben..

op deze foto van de Yeti, deze is wel heeeel erg onduidelijk en dit keer van de achterkant, kan je wel goed is het formaat opmaken en ik geloof niet dat hij veel groter is dan de F-2, en het zelfde formaat als deze mini VW-Tiguan

Bijlagen

• skoda_yeti4_081230231646.jpg
    skoda_yeti4_081230231646.jpg
    39,2 KB · Weergaven: 49
  • vwcrossgolf001_1.jpg
    vwcrossgolf001_1.jpg
    42,3 KB · Weergaven: 53
Ik hoop dat Skoda nog op tijd is. Kia komt elk moment met een heel leuk, betaalbaar exemplaar en Citroen heeft de C3 Picasso klaar staan. Ook geen verkeerd modelletje.

kcj

Actief lid
Ik hoop dat Skoda nog op tijd is. Kia komt elk moment met een heel leuk, betaalbaar exemplaar en Citroen heeft de C3 Picasso klaar staan. Ook geen verkeerd modelletje.
schreef FransvanderBeek op 15/01/2009

In 2007 vond ik dat ook van de Kia :
Misschien iets te laat ?
Kia staat al klaar met copie... (01/11/2007)

Noh, kopie? Dan is het kopieerapparaat toch aardig defect.
(schreef LenK als antwoord daarop)

Vorige week heb ik de Kia Soul in levende lijve gezien op het Autosalon in Brussel.
Inderdaad geen verkeerd model : niet tè groot, chauffeurstoel kan je lekker laag zetten, ruime plaatsen achteraan (bijna te vergelijken met de Roomster).
De koffer is kleiner dan die van de Roomster, geen verschuifbare achterbank, 1/3-2/3 neerklapbare leuning (zitting niet, en dus niet uitneembaar) : allemaal zaken die ik zeer apprecieer op de Roomster.
De koffer heeft een dubbele bodem : een bak met vakjes en daarbovenop de eigenlijke kofferbodem. Handig ? Af te wachten, zal persoonlijke invulling zijn.

Of de Kia Soul nu lijkt op de Yeti ?
Geen idee. Op foto vind ik nog altijd van wel.
Afwachten tot de presentatie van de Yeti in de loop van dit jaar.

Ivm de C3 Picasso : heel mooi en (redelijk*) praktisch.
Maar duuuuuuuuur : zo'n 20.000 € voor de 1.6 benzine (België). De Roomster kan je voor zo'n 15.000 € in 1.6 benzine versie vinden.
Telkens ongeveer gelijkaardige uitrusting.
Die C3 is echter niet te vergelijken (qua model) met de Kia Soul.

Koen

* redelijk praktisch : ik vergelijk met de Roomster. En dan is het echt wel moeilijk om beter te doen :1819:

Volgens Autoweek:

Skoda toont de definitieve Yeti op de Salon van Genève. Van deze compacte SUV zijn tot nu studiemodellen getoond, de foto´s van definitieve versie houdt het merk nog even voor zich. Op de Zwitserse show staat ook groen nieuws van het merk.
De Yeti is gebaseerd op het gelijknamige studiemodel. Het wordt een compacte SUV, meer details geeft Skoda nog niet vrij.

Bovenaan Onderaan