Het bieden op de RR daar mag je nu mee beginnen !Zullen beginnen met je Roomster? En dan daarna de Yeti:winkie:
hier de officele prijzen en de uitrusting :
http://www.autoinbedrijf.nl/sites/default/files/Skoda Yeti prijsinfo per 070909.pdf
en het valt mij niet tegen, de kans word steeds groter dat mijn volgende Skoda een Yeti 1.2 TSI word!!!!!!!
Ik denk dat mijn volgende skoda ook de Yeti gaat worden. Misschien een demo over een paar jaar. De prijzen zijn erg aantrekkelijk en dan wordt het tweedehands ook leuk. Ik ben al tevreden met een 1.2 TSI Active Plus.
En dan in de volledig kale versie om gaat je hem toch iets opsmukken ?
zit te denken aan de Active-Plus met wat opties of een Ambition
mijn buurman had dit weekende de 4x4 1,2 yeti thuis staan. toch een leuk karretje. vindt ik de roomster toch net iets meer hebben:xyxthumbs:
mijn buurman had dit weekende de 4x4 1,2 yeti thuis staan. toch een leuk karretje. vindt ik de roomster toch net iets meer hebben:xyxthumbs:
Nope, 1.2 TSI is 2WD only.Is de 1.2 in Nl dan met 4x4 leverbaar? Of is dit alleen in duitsland?
Hoe sterker de motorisering, hoe zuiniger de Yeti wordt! En de minst krachtigste uitvoering heeft het 'slechtste' milieulabel (?)
Kan me zo voorstellen dat het gebruikte blok precies hetzelfde is, en dat alleen de boordelektronika bepaalt wat het geleverde vermogen is. Zeg maar, on-board chip tuning. :grin: