SKODA Yeti

LenK

Forumguru
Volgens mij zat de verschrikkelijk Yeti op dat witte krukje. Hij, nee zij had alleen haar pak uit getrokken omdat het hier itt de Himalaya zo warm is. Daarom zag je geen haar meer.

skodaboy

Forumguru
Terug on topic: de Yeti.
Wat zou het resterende trekvermogen zijn als roze en/of de bruine mevrouw al meerijden in de Yeti?

wel de yeti zal zoal "ferm" in de vering hangen,als zij meerijdt...:smiley29:
ik denk wel dat je nog een trailerke van zo'n 1300kg kan meenemen :D
natuurlijk een helling van 15% oprijden dat wordt weer een heel ander verhaal...:crazy:

MarcoO2

Forumguru
Zie je wel, LenK kan ook positieve dingen over Skoda zeggen! :xyxthumbs:

Leuk om te zien wat de impact van een crash is, goed om te zien dat de maximale score wordt behaald, jammer om een paar mooie Yeti's afgeschreven te zien worden! :grin:

cvegreen

Forumguru
(en niet in de petjes houding)

Ik heb nooit begrepen hoe ze deftig kunnen rijden met hun zetel in bijna slaapstand . Dat zal zijn omdat anders de klep van hun pet tegen de zetel drukt en vervelend is , vandaar dat ze dan de stand van hun stoel zo plat leggen. ( Denk ik he).

Nu on topic ,

Wel goed om te weten dat de yeti een heel veilige wagen is , vind dit na mijn crach van een goed anderhalf jaar geleden wel belangrijk.

MarcoO2

Forumguru
Ik zal je eerlijk zeggen dat ik daar al aan gedacht had voordat ik postte... maar ik dacht, ik zal het eens positief benaderen! ha ha...

LenK

Forumguru
Nee hoor, ik vind het altijd zonde als een auto gemold wordt, ook al is het voor een goed doel als veiligheid.

EdK

Forumguru
Nee hoor, ik vind het altijd zonde als een auto gemold wordt, ook al is het voor een goed doel als veiligheid.

Zou hier graag uit houw hand nog 1 regel aan toegevoegd zien, enwel

ik vind het zonde als een auto gemold wordt, al is het een Yeti of een Roomster !! :laugh:

Berry

Senior Member
Vandaag ( 3 september ) 16uur15 de eerste Yeti in het wild zien rijden in Nederland met een wit kenteken met zwarte letters weet niet of het D was of CZ

Bovenaan Onderaan