SKODA Yeti

EdK

Forumguru
Vandaag ( 3 september ) 16uur15 de eerste Yeti in het wild zien rijden in Nederland met een wit kenteken met zwarte letters weet niet of het D was of CZ

mmmmmmmmmm, en geen foto's ???
ons een beetje gek proberen te krijgen ~!!:407:

EdK

Forumguru
Ga nou maar sparen voor een echte auto.

Hoeft niet meer, heb net gister me tweede RR besteld !
En waarom weer die RR ? Om dat het een collectors item is en blijft ! :1761:

Maar eens wordt je ook wakker en wijzer .......................... :D

LenK

Forumguru
Hoeft niet meer, heb net gister me tweede RR besteld !
En waarom weer die RR ?
Omdat de 1e al versleten is? Omdat ze in de uitverkoop zijn? Zou geen reden kunnen bedenken. Masochisme misschien?
Om dat het een collectors item is en blijft ! :1761:
Volgens mij betekent collector's item dat iets zeer gewild is. En als iets absoluut niet gewild is dan is het wel een Roomster.

EdK

Forumguru
Omdat de 1e al versleten is?
Masochisme misschien?

Zal voor jou een vraag zijn en voor mij een weet !!! :1761:

Volgens mij betekent collector's item dat iets zeer gewild is. En als iets absoluut niet gewild is dan is het wel een Roomster.[/

Weer je eigen mening, kijk eens een keer goed om je heen , zal er een wereld voor je open gaan op menig vlak ! :2133:

Sorry maar kan geen reactie meer geven , ben naar de bruine billetjes toe !
Samen gaan we de RR in de was zetten.
PS: ben je mensenschuw ??? je bent altijd visueel offline maar reageert continue ! :489:

MarcoO2

Forumguru
Omdat de 1e al versleten is? Omdat ze in de uitverkoop zijn? Zou geen reden kunnen bedenken. Masochisme misschien?

Volgens mij betekent collector's item dat iets zeer gewild is. En als iets absoluut niet gewild is dan is het wel een Roomster.

ad 1: misschien omdat er mensen zijn die, anders dan jij, wél van de RR houden?

ad 2: een collector's item is iets wat zeldzaam is en geliefd door een select gezelschap liefhebbers/ kenners

:530:

EdK

Forumguru
ad 1: misschien omdat er mensen zijn die, anders dan jij, wél van de RR houden?

ad 2: een collector's item is iets wat zeldzaam is en geliefd door een select gezelschap liefhebbers/ kenners

:530:

Begrijpt ie niet , zal ie niet begrijpen , en wil ie niet begrijpen !

Dus we nemen nog een :473: en gaan van :ot: weer naar ....... shit is geen ontopic bordje !!:407:

cvegreen

Forumguru
dus , als ik het goed lees zo na 4 dagen off line te zijn geweest , is het hier leuk geweest . Veel off topic , maar ah.
Ik heb hier in ons belgen landje nog geen enkele gespot , passer vaak langs de skoda garage hier in de buurt , maar daar staat er nog geen in de toonzaal.

Scherpe vanaf prijs van Skoda Yeti
AMSTERDAM - De Nederlandse importeur heeft succes geboekt bij de fabriek door later dan vertegenwoordigers van het merk in omringende landen de prijzen van de kakelverse Yeti vast te leggen. De Yeti komt in Nederland op de markt voor net geen negentien mille, minder dan waarop in eerste instantie werd gerekend. Weliswaar zonder airco, maar het blijft een ijzersterke instapprijs.

"Bron": http://www.telegraaf.nl/autotelegraaf/4775505/__Scherpe_vanafprijs_van_Skoda_Yeti__.html?p=3,1

Fabia

† In Memoriam
Absoluut geen verkeerde prijs. Misschien ligt er in de toekomst nog een mooie tweedehands Yeti voor me in het verschiet.

Okki

Donateur
Zie in het prijslijstje van de Telegraaf geen automaten/dsg bakken staan.
Hopelijk komen die wel. Mijn dealert heeft met de 1.2 TSI gereden met DSG bak, en dat was volgens hun een goede combinatie.

EdK

Forumguru
Absoluut geen verkeerde prijs. Misschien ligt er in de toekomst nog een mooie tweedehands Yeti voor me in het verschiet.

Over 6 jaar kun je de mijne wel kopen met ongeveer een ton op de teller
Prijs die ik vraag zal rond de 16.000 liggen
Hebben we een deal of moet je nog ff er over nadenken ?:laugh:

sador

Donateur
Ik denk dat je voor DSG minimaal 2500 euro erbij moet rekenen, heb vorige week voor het eerst in een auto met automaat gereden, moet zeggen dat het heel ontspannen rijdt.

Fabia

† In Memoriam
Over 6 jaar kun je de mijne wel kopen met ongeveer een ton op de teller
Prijs die ik vraag zal rond de 16.000 liggen
Hebben we een deal of moet je nog ff er over nadenken ?:laugh:

Zullen beginnen met je Roomster? En dan daarna de Yeti:winkie:

Bovenaan Onderaan