En EdK waarom ben je al zo snel (na 1,5 jaar) kwijlend naar een andere auto. Bevalt die Roomster zo slecht, is ie saai of moet je jezelf steeds verantwoorden over je keuze ....
Lees je nou ook al selectief of moet je net als ik mischien bij Hans langs ?
Laten we dan gezaamlijk gaan, 2 halen 1 betalen ! als jij dan betaald ben ik helemaal gelukkig
Maar kwijlen mag toch nog steeds, een getrouwde man kijkt toch ook og steeds naar andere vrouwen ?
Maar ik ben zeer gecharmeerd van de Yeti maar zoals ik al eerder vermeld heb zal dat niet eerder gebeuren voor er een 1.4 TSI zonder 4x4 op de markt is !
Dus blijf ik nog een tijd doorgenieten van de perfecte Skoda RR waar ik tot op heden op 1 schade door andere aangebracht en betaald en een garantie geval met een ruitenwissermotor voor de rest geen problemen mee heb !
En je zult wel denken dat ik lieg , maar ik heb zowel in vriendenkring en werkkring alleen maar positieve reactie's gehad !
En als een achter achter nichtje en een dochtertje van een vriendin van hun ouders mogen kiezen met wie ze meerijden, gaan de kinderzitjes elke keer naar mijn wagen, en reden ? ze kunnen lekker alles buiten zien !
En dat zijn dus eigen uitspraken van kinderen in leeftijd van 5 jaar, en je weet het, kinderen liegen niet !!
Maar misschien komt dit wel omdat daar een redelijk aantal Skoda rijders zijn en niet alles zwart /wit zien.
Maar goed we kunnen nog jaren discuseren over de RR, maar we komen er toch ooit uit kwa mening !
Maar het doet me wel goed dat je je toch aan het orienteren bent voor de Dacia Logan ! Had ik echtttt nooit achter je gezocht :xyxthumbs::blush:
maar er is weer genoeg getypt en bij deze wens ik je een heel goed weekend toe ! :473: