SKODA Yeti

LenK

Forumguru
Of je profiel bijwerken, daar staat nog steeds 25k
En 30k in 2 jaar dan hoef je nog steeds maar 1x per jaar en niet
En dan eerst nog maar eens een jaar bij elke servicebeurt van me RR lekker kwijlen !
want dat suggereert meerdere servicebeurten per jaar.
Maar ja voor de mankementen moet je ook terug dus dan kom je er wel meer keer per jaar.

MarcoO2

Forumguru
Maar ja voor de mankementen moet je ook terug dus dan kom je er wel meer keer per jaar.

Stiekum moet ik iedere keer toch wel lachen als ik zie hoe LenK de steken onder water in zijn richting telkens weer ombouwt naar een steek onder water terug... :grin:

EdK

Forumguru
Stiekum moet ik iedere keer toch wel lachen als ik zie hoe LenK de steken onder water in zijn richting telkens weer ombouwt naar een steek onder water terug... :grin:

Inderdaad alleen jammer dat hij de combinatie niet ziet dat je eventueele mankementen kunt combineren met een servicebeurt !
Maar ik neem het hem niet kwalijk .......... ;)
Maar dat zal wel komen omdat je met een aziatische wagen waarschijnlijk meer in de garage staat !?

LenK

Forumguru
For the record. Ik ben vandaag voor het eerst sinds de aflevering van de auto bij de garage geweest voor de jaarbeurt. Met 0 klachten. Heb ik met mijn Skoda's anders meegemaakt.

Nogmaals ik was allesbehalve ontevreden met mijn Skoda, maar kwa mankementen heb ik van alles meegemaakt. Auto naar Pon wegens slechte motorloop, nieuwe koppeling, nieuwe CC, cuppende banden, condens in de koplampen, verweerde onderdelen, never ending story van de krakende vering enzovoorts.

En EdK waarom ben je al zo snel (na 1,5 jaar) kwijlend naar een andere auto. Bevalt die Roomster zo slecht, is ie saai of moet je jezelf steeds verantwoorden over je keuze ....

cvegreen

Forumguru

Waarom stiekem ? Wij zien je niet lachen hoor van achter je pc . :worshippy::2133::grin:

EdK

Forumguru
En EdK waarom ben je al zo snel (na 1,5 jaar) kwijlend naar een andere auto. Bevalt die Roomster zo slecht, is ie saai of moet je jezelf steeds verantwoorden over je keuze ....

Lees je nou ook al selectief of moet je net als ik mischien bij Hans langs ?
Laten we dan gezaamlijk gaan, 2 halen 1 betalen ! als jij dan betaald ben ik helemaal gelukkig :D

Maar kwijlen mag toch nog steeds, een getrouwde man kijkt toch ook og steeds naar andere vrouwen ?
Maar ik ben zeer gecharmeerd van de Yeti maar zoals ik al eerder vermeld heb zal dat niet eerder gebeuren voor er een 1.4 TSI zonder 4x4 op de markt is !
Dus blijf ik nog een tijd doorgenieten van de perfecte Skoda RR waar ik tot op heden op 1 schade door andere aangebracht en betaald en een garantie geval met een ruitenwissermotor voor de rest geen problemen mee heb !

En je zult wel denken dat ik lieg , maar ik heb zowel in vriendenkring en werkkring alleen maar positieve reactie's gehad !
En als een achter achter nichtje en een dochtertje van een vriendin van hun ouders mogen kiezen met wie ze meerijden, gaan de kinderzitjes elke keer naar mijn wagen, en reden ? ze kunnen lekker alles buiten zien !
En dat zijn dus eigen uitspraken van kinderen in leeftijd van 5 jaar, en je weet het, kinderen liegen niet !!
Maar misschien komt dit wel omdat daar een redelijk aantal Skoda rijders zijn en niet alles zwart /wit zien.

Maar goed we kunnen nog jaren discuseren over de RR, maar we komen er toch ooit uit kwa mening !
Maar het doet me wel goed dat je je toch aan het orienteren bent voor de Dacia Logan ! Had ik echtttt nooit achter je gezocht :xyxthumbs::blush:

maar er is weer genoeg getypt en bij deze wens ik je een heel goed weekend toe ! :473:

EdK

Forumguru
Nog even een uitsmijtertje voor het weekend dan: een kinderhand is gauw gevuld. Goed weekend.

Zal ik maar niet aan je vragen met wat ??

Maar er zitten dit weekend weer een boel leden met een glimlach achter hun PC of Laptop van Skoda ! :smirk:

MarcoO2

Forumguru
Nog even een uitsmijtertje voor het weekend dan: een kinderhand is gauw gevuld. Goed weekend.

Vanuit kinder-standpunt bezien citeer ik van vanuit het "onvolprezen" Autoweek-forum:

"Uiterlijk: Laten we hier maar zo snel overheen stappen. Naar mijn mening zet de Roomster in het kader van “uglyness” al het andere verkrijgbare op een onoverbrugbare achterstand. Inclusief de Multivlaai, Kasjkaai en de Soesoekie es iks sedan. Geen enkele lijn klopt, De zijruiten van voor- en achterportier passen niet bij elkaar. Het achterportier zelf lijkt afkomstig van de VW Transporter. Als een kind van drie een auto tekent en het er zo uit zou zien, zou het arme kind straf krijgen…"

Daar staat overigens wel tegenover dat de Roomster van de ANWB in het kader van "bescherming van kinderen" de hoogst haalbare score krijgt. Wat mij betreft een belangrijker issue dan het uiterlijk...

Tenslotte, voor wie zichzelf of zijn kind blij wil maken:

Skoda%20roomster.jpg

LenK

Forumguru
"Uiterlijk: Laten we hier maar zo snel overheen stappen. Naar mijn mening zet de Roomster in het kader van “uglyness” al het andere verkrijgbare op een onoverbrugbare achterstand. Inclusief de Multivlaai, Kasjkaai en de Soesoekie es iks sedan. Geen enkele lijn klopt, De zijruiten van voor- en achterportier passen niet bij elkaar. Het achterportier zelf lijkt afkomstig van de VW Transporter. Als een kind van drie een auto tekent en het er zo uit zou zien, zou het arme kind straf krijgen…"
Daarbij vergeleken en ik nog positief, moet je toegeven :crazy:

Hetzer

Forumguru
Vanuit kinder-standpunt bezien citeer ik van vanuit het "onvolprezen" Autoweek-forum:

Inderdaad geschreven door iemand met het volle verstand toch?? Daar zitten toch een paar autokenners op dat autoweekforum, NOTTTTT :1884:

any-way ,geloof me je kunt van de looks van Roomster of van de Yeti houden of juist niet, maar ruim zijn ze wel, en uniek in hun klasse, daarom zal waarschijnlijk mijn volgende auto toch wel de Yeti zijn, staat toch mooi in het rijtje ??

F-1 hb, F-1 Combi, R-1, F-2 Combi en dan de Yeti

p.s wij zijn allemaal een paar prutsers :) met onze Skoda's, VW's en Audi's, dat is me gister wel gebleken, toen had mijn broer tijdelijk de Exeo aan de kant gezet voor een echte auto , daar waar alles ( ja zelf de Yeti of een mazda 6) bij verbleekt.:worshippy:

een echte UBER-VW de 5,0-liter V10 Gallardo Spyder

Bijlagen

• DSC01060.jpg
    DSC01060.jpg
    96,8 KB · Weergaven: 25
  • DSC01055.jpg
    DSC01055.jpg
    98,5 KB · Weergaven: 21
  • DSC01046.jpg
    DSC01046.jpg
    96,3 KB · Weergaven: 14
  • DSC01045.jpg
    DSC01045.jpg
    95,2 KB · Weergaven: 24
  • DSC01050.jpg
    DSC01050.jpg
    84,2 KB · Weergaven: 16

LenK

Forumguru
Schitterende auto, alleen een beetje duur hè.
En erg onpraktisch in het gebruik, er past net een kratje bier in. En durf je hem ergens buiten te parkeren? En NL met zijn drempels en flitpalen is een ramp voor zo'n auto.
Maar als je het geld er voor hebt en de ongemakken erbij neemt dan is het natuurlijk fantastisch, alleen die sound al. En je hoeft nooit meer in een achtbaan.
En bij zo'n Lambo verbleekt veel, ook een Porsche 911 bv.

cvegreen

Forumguru
Wat een mooie lambo .
Als ik nu extreem veel geld zou hebben , dan komt er bij mij een lambo voor de deur te staan en geen ferrari . Mijn liefde voor lambo is groter dan voor ferrari .

Captain Hook

Forumguru
Ach zo'n lambo moet je 'voor er bij' hebben. :489:

ps: blijft wel binnen het VAG concern, zo'n lambo...
http://nl.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_AG

Er wordt trouwens wel flink gep*st en gespuugd op VAG in allerlei media over de hele wereld. Maar als je alles optelt, welke technologieën, en ontwikkelingen er allemaal uit de VAG hoge hoed gekomen zijn, is dat toch prijzenswaardig dat ze dit nog steeds in redelijk goede banen weten te leiden.
Tot aan Bugatti toe (die onder z'n fraaie vormen ook maar 'gewoon' Haldex 4WD gebruikt en een DSG bak):winkie:

http://en.wikipedia.org/wiki/Bugatti_Veyron

skodaboy

Forumguru
deze namiddag was ik bij m'n dealer voor de 45.000km beurt.
ik zat in de wachtzaal te wachten op de 02,toen de baas mij kwam roepen om te komen kijken naar een yeti,die net was gearriveerd.:D

buitenkant vind ik de yeti wel mooi,echter de binnenkant is wat minder.
ik persoonlijk vind hem nogal 'klein' binnenin,ook viel mij op als de voorste stoelen,op een 'gemiddelde' stand staan ingesteld,dat de beenruimte tussen de voorstoelen en de achterbank maar aan de krappe kant is.
en de koffer van de yeti kun je vergelijken met die van een roomster,
deze koffer had ook een dubbele vloer waardoor hij nog kleiner word. :eek:

in september als de yeti in de showroom staat,dan ga ik hem nog es wat beter in detail bekijken,al weet ik nu al dat m'n 02 niet voor de yeti moet onder doen.:xyxthumbs:

sador

Donateur
skodaboy

In welke stand stonden de achterstoelen?

Dat wil kwa ruimte tussen voor en achter stoelen nogal wat uitmaken.

EdK

Forumguru
skodaboy

In welke stand stonden de achterstoelen?

Dat wil kwa ruimte tussen voor en achter stoelen nogal wat uitmaken.

jaha want net als de legendarische RR heeft de Yeti de RR stoelen
Dus big mama met haar dikke billen kan ook lekker zitten als de middelste stoel eruit gehaald word en de buitenste iets naar binnen geschoven worden !!
En je kan geen betere beurt maken dan big mama tevreden te stellen weet je !! :489:

Die achterstoelen zijn net als het liedje "van voor naar achteren van links naar rechts ........etc etc

Bovenaan Onderaan