SKODA Yeti

sador

Donateur
Ik ben er al helemaal uit.

Volgend jaar gaat mijn RR plaats maken voor een Yeti, ik denk wel dat ik even wacht tot de 1.4 TSI beschikbaar is.

Al lijk mij een 1.8 TSI 4x4 ook wel, maar dit zal financieel niet te behappen zijn.

Moet alleen nog kijken welke kleur ik ga kiezen, zie weer een aantal nieuwe kleuren op de website staan

Kick

Lid
Het kijk er dus op dat er ook een 1.4 TSI komt. Gelukkig maar, want de 1.2 TSI lijkt me aan de krappe kant en is er niet met 4x4. De 1.8 TSI is weer too much voor mij . Wat moet ik met een auto dit in 8,4 sec naar de 100 gaat. Zonde van het geld.

Nu nog afwachten of de 1.4 TSI met 4x4 en DSG leverbaar wordt. Wil toch wel graag een automaat eigenlijk.

Captain Hook

Forumguru
Nu nog afwachten of de 1.4 TSI met 4x4 en DSG leverbaar wordt. Wil toch wel graag een automaat eigenlijk.
Volgens mij is het beleid van VAG tot nu toe, dat je Skoda's met 4x4 niet met DSG kunt krijgen... :(
Terwijl de concernbroeders van Audi en VW dat wel leveren (vaak dezelfde motorisering)

Dat zie je nu bij de presentatie van de Yeti ook weer; 1.2 (2WD) MET DSG en de 4x4 modellen ZONDER DSG...

Kick

Lid
Volgens mij is het beleid van VAG tot nu toe, dat je Skoda's met 4x4 niet met DSG kunt krijgen... :(
Terwijl de konzernbroeders van Audi en VW dat wel leveren (vaak dezelfde motorisering)

Dat zie je nu bij de presentatie van de Yeti ook weer; 1.2 (2WD) MET DSG en de 4x4 modellen ZONDER DSG...

Ja, ik vrees ook dat mijn ideale setup er niet in zal zitten. Binnen het VAG-concern kan ik het wel begrijpen. Skoda gaat anders teveel cannibaliseren op VW.

deusjevo

Forumguru
Ook ik, gelukkig ben ik nog even niet toe aan een nieuwe. Ook fijn te horen dat die 1.4TSI ook nog gaat komen waarschijnlijk. Die miste ik al. Van 1.2 naar 1.8 is een erg grote stap.

Wat is je bron?
Ik heb evt. ook interesse in de Yeti maar dan ook met 1.4 TSI motor.
De 1.8 vind ik een te grote stap.
Mocht die er niet komen dan zal het een Octavia 1.4 TSI worden.

Aiii

Lid
Wordt op diverse plekken gezegd dat die in de planning zit. De beste die ik zelf kan herinneren is in de AutoWeek van vorige week, waar een rijtest met de Yeti in stond.

jaspernl

Actief lid
Wat is je bron?
Ik heb evt. ook interesse in de Yeti maar dan ook met 1.4 TSI motor.
De 1.8 vind ik een te grote stap.
Mocht die er niet komen dan zal het een Octavia 1.4 TSI worden.

Als ik nu zou mogen kliezen zou ik precies hetzelfde voor de keuze staan.

Wel mét DSG :rockon:

maarja... Ik mag / moet nog 3,5 jaar met de RR. Ook geen straf... Maar anders....

deusjevo

Forumguru
Leasemaatschappij zal 'm toch eerst bij de importeur los moeten weken, die zal weer bij Skoda moeten gaan buurten of ze die 1.4 TSI ook in de Yeti willen lepelen:icon_smile_question

jaspernl

Actief lid
Leasemaatschappij zal 'm toch eerst bij de importeur los moeten weken, die zal weer bij Skoda moeten gaan buurten of ze die 1.4 TSI ook in de Yeti willen lepelen:icon_smile_question

1.2 met DSG is voor mij ook ok. Denk ik.
Ik ben al jaren geen racer meer...

EdK

Forumguru
Hoeveel % kunnen we daarbij tellen voor Nederland :icon_smile_question

Ook geen 1.4TSI op de lijst....

Zou jij de motor van dat gele eendje eens een paar weken uit kunnen zetten ?? :icon_smile_question
Ik begin psychische neigingen te krijgen als ik een tekst zit te lezen en dat ding scheurt voorbij !!:)
Elke keer denk ik dat ik wordt overreden !
Nog even en ik moet naar de doktor voor rustgevende medicijnen !!:680:

cvegreen

Forumguru
Toen we in medemblik op vakantie waren hebben we het er ook over gehad . Maar we konden er maar geen antwoord op vinden , we hebben wat rond gezocht op internet maar niets gevonden . Kan je dus niet helpen op die vraag.

Bovenaan Onderaan