MVA78
Lid
@Rick63 zeer lage snelheid van laden kan zeker met de locatie te maken hebben. Tesla Schiedam heeft V2 laders, die delen de 250kW capaciteit met 4 stations (daarom 1A-1D) waarbij de eerst aangesloten auto de grootste capaciteit krijgt en de auto's die erbij aansluiten minder. Als het druk was en je als laatste aanhaakt op een blok van 4 is de 17Kw verklaarbaar.
Ik heb hetzelfde meegemaakt bij een Tesla stop. Druk, bijna alle laders bezet en max 25kW op een zomerdag met 18% SOC. Was mijn 2e laadstop die dag.
De V3 laders delen de 250kW met 2 (net als bijvoorbeeld Fastned de 300kW op 1 paal heeft) en de V4 laders hebben per stuk de 250kW.
Teslarijders waarderen het daarom als je een nummer kiest waar nog niemand aan staat, als dit kan
Ik heb hetzelfde meegemaakt bij een Tesla stop. Druk, bijna alle laders bezet en max 25kW op een zomerdag met 18% SOC. Was mijn 2e laadstop die dag.
De V3 laders delen de 250kW met 2 (net als bijvoorbeeld Fastned de 300kW op 1 paal heeft) en de V4 laders hebben per stuk de 250kW.
Teslarijders waarderen het daarom als je een nummer kiest waar nog niemand aan staat, als dit kan