RvdG71
Lid
Klik op deze link Sofware update ME3 voor het volledige bericht
Niemand zal deze update nog hebben. De defenitieve startdatum is 19 augustus. Ik ga ervan uit dat iedereen hier een oproep van krijgt van zijn eigen dealer. Anders zou ik na die tijd zelf bellen.Heeft iemand deze update al? En hoe kom je er aan? Mijn SKoda garage zit alleen maar in terugroep actie overzicht te kijken.... en dus niets ziet.
De ME3 update is simpelweg nog niet uit. Blijkbaar is 19 augustus niet gehaald...Krijg vrijdag mijn nieuwe Enyaq iv80 en wat denk je…..nog geen update. Bijzonder belachelijk. Nu moet ik wachten tot ik een oproep krijg. Waarom niet meteen leveren met update? Is zowel voor mij als dealer makkelijker en goedkoper.
Nee een 36K6 modem, pons kaarten gaan sneller hoor !Werkt dat updaten nog met ponskaarten
Op het moment van schrijven was de update ook nog niet uit. Wellicht dat bepaalde dealers van PON zelf eerder aan de beurt waren. De update is inmiddels wel uit, maar gaat inderdaad traag. Ook omdat het niet alleen een update uitvoeren is maar o.a. de accu vervangen. Al met al duurt het dus gauw al een dag.Toch raar dat @Koen_AHB dan roept dat de update nog niet uit is…