Voor diegenen die nieuwsgierig zijn hoe zo’n update in zijn werk gaat in de garage en welke modules bijgewerkt worden… in bijgevoegde bestanden vind je de details.
Nee hoor. Je doet niks fout. Check hier maar even. Als jij @Antera even benaderd kan hij je zo vertellen wat je nog meer kunt laten (uit)programmeren. Succes.ook als ik aantal dingen aanpas, zoals geen lane assist, of eco mode, dan staat de auto na boodschappen, weer de lane assist aan en de eco mode is weer normaal geworden. Lijkt mij niet echt clever.
Ha @Anton1968 , wat je schrijft over het automatisch optrekken en afremmen komt door een instelling. Als je in het infotainmentsysteem naar "hulpsystemen" gaat, kom je in het overzicht met alle veiligheidssystemen. Daar staat aan de linkerkant ook "lijst". Als je daar op klikt krijg je onder elkaar hetzelfde overzicht. Daar staat dan als het goed is ook adaptive cruise control (acc). Daar moet je dan "voorspelling toegestane snelheid" uitzetten. Hij laat dan nog steeds wel zien hoe hard hij denkt dat je mag rijden, maar hij remt of accelereert niet meer zelf.
Wat betreft je vraag over Lane assist geloof ik dat dit niet permanent uit te zetten is. Maar dat zal iemand anders vast beter of zeker weten!
Ach die maken ze in china zo na, dus ff bestellen bij Ali dealersdoor VAG van een eigen omhulsel/plakplaatje is voorzien.