Mag ik die van jou voor een half uur lenen?Ook hier is het weer gezellig.... Misschien even een half uurtje in je nieuwe O3 rijden... kom je helemaal tot rust!
En wat gaat dat kosten voor een half uurtjeJe mag hem huren...
voordat sluwesjors hier weer verschijnt met on topic blijven.Durf het haast niet te zeggen..... Heul veul!! :-)
Hoezo een gegeven paard? Je betaald er nog steeds iedere maand voor. Bovendien betekent lagere kosten toch niet dat je de oplossing per definitie kunt waarderen?
Ook hier geldt, ieder zijn ding...@Remakil; kan er wel in meegaan; het lettertype is nogal lelijk. Hij zegt ook niet dat het kapje vervangen hem 500 euro mag kosten? Als dat ding 5a 10e is, zou ik hem ook vervangen.
Oef. even de achterramen vervangen. Dan maar over op plan b...
Een pookknop kost bij Seat volgens mij rond de 100 euro :/
Je moet er maar geld aan uit willen geven.
Spiegeltje, die prijzen komen uit de configurator van Skoda België. Vandaag heb ik te horen gekregen dat de chromen raamomlijsting geen € 900,- zal gaan kosten, dit zou natuurlijk ook een erg hoog bedrag zijn voor een paar chromen stripjes!
Dit forum bewijst het tegendeel. Blijkbaar zijn er wel mensen die graag een beetje extra geld hadden uitgegeven aan chromen strips of een panoramisch dak, als die optie beschikbaar zou zijn geweest.En precies om bovenstaand beresterk argument (geen cent teveel) zie je ook geen 14 procent bijteller full options!
Volgens mij is er niemand die een ander iets opdringt. Dus ik snap de opmerking in deze niet...Mensen, hou op met dat kinderachtige gedoe. Je gaat toch ook niet op het Renault of Fordforum zitten klagen dat ze een duurder type auto moeten nemen.
Laat iedereen een eigen afweging maken welke auto voor hem of haar passend is.