Specificaties Octavia 3 14% ?

Spiegeltje

Senior Member
Dat Greenline zo nadrukkelijk op de pook vermelden had voor mij niet gehoeven zeg maar.:nono:
Valt trouwens nog mee dat ze de tekst maar niet meteen verlicht hebben......

Anyways: Is dat plaatje wellicht eenvoudig te vervangen voor een andere?
Of is een andere pook een (betere) optie en heeft iemand dan wellicht een suggestie?
1471162_700479269962352_1810576157_n.jpg

Spiegeltje

Senior Member
Hoezo? Je wil niet weten dat je een Greenline hebt? Spijt van je aankoop? ;)

Spijt? Absoluut niet! Iedere dag dat ik omhoog kijk naar dat Pano dak wat er niet zit doet mij al in voldoende mate beseffen dat ik een Greenline heb......;)

Voor mij hoeft dat "Greenline" gewoon niet zo nadrukkelijk aanwezig te zijn maar dat is wellicht persoonlijk.

Torica

Lid
Spiegeltje, die prijzen komen uit de configurator van Skoda België. Vandaag heb ik te horen gekregen dat de chromen raamomlijsting geen € 900,- zal gaan kosten, dit zou natuurlijk ook een erg hoog bedrag zijn voor een paar chromen stripjes!

CharlesTucker

Forumguru
Dat Greenline zo nadrukkelijk op de pook vermelden had voor mij niet gehoeven zeg maar.:nono:
Valt trouwens nog mee dat ze de tekst maar niet meteen verlicht hebben......
Tsja, waarschijnlijk hebben ze dat wel overwogen, maar dan zou ie waarschijnlijk toch weer net boven de normen voor die 14% vallen ;)

CDK

Forumguru
Spiegeltje, die prijzen komen uit de configurator van Skoda België. Vandaag heb ik te horen gekregen dat de chromen raamomlijsting geen € 900,- zal gaan kosten, dit zou natuurlijk ook een erg hoog bedrag zijn voor een paar chromen stripjes!
Dit ging over achteraf montage ;) dan is het stukken duurder als af fabriek, maar op sommige uitvoeringen kan het niet af fabriek.... :(

Remakil

Forumguru
Soms denk ik, waar je jezelf druk om kunt maken... :?

Je neemt een Greenline, dat lijkt me zakelijk en dan kijk je het gegeven paard in de bek vanwege een woordje op de pook...:sterretjes:

Plak er een sticker over zou ik zeggen... Al stond er zoutloos, alsof ik ooit naar die pook kijk en er last van heb?

Mensen zijn echt rare schepsel, maar goed... ieder zijn ding en mening...

serum

Forumguru
het is naar mijn inzien nogal een intensieve klus om die strips te vervangen (ze zijn geïntegreerd met de raamrubbers, zo op het eerste gezicht). Ik dub nu tussen een candy white of een racing blue uitvoering. De candy white evt. met zwarte spiegelkappen om de zijramen (met zwarte omlijsting) meer een geheel te laten lijken.

Torica

Lid
Soms denk ik, waar je jezelf druk om kunt maken... :?

Je neemt een Greenline, dat lijkt me zakelijk en dan kijk je het gegeven paard in de bek vanwege een woordje op de pook...:sterretjes:

Plak er een sticker over zou ik zeggen... Al stond er zoutloos, alsof ik ooit naar die pook kijk en er last van heb?

Mensen zijn echt rare schepsel, maar goed... ieder zijn ding en mening...
Hoezo een gegeven paard? Je betaald er nog steeds iedere maand voor. Bovendien betekent lagere kosten toch niet dat je de oplossing per definitie kunt waarderen?

Torica

Lid
het is naar mijn inzien nogal een intensieve klus om die strips te vervangen (ze zijn geïntegreerd met de raamrubbers, zo op het eerste gezicht). Ik dub nu tussen een candy white of een racing blue uitvoering. De candy white evt. met zwarte spiegelkappen om de zijramen (met zwarte omlijsting) meer een geheel te laten lijken.
ik heb begrepen dat de achterste ramen vervangen moeten worden.

bonyuri

Actief lid
Hoezo een gegeven paard? Je betaald er nog steeds iedere maand voor. Bovendien betekent lagere kosten toch niet dat je de oplossing per definitie kunt waarderen?
Ik snap zijn reactie wel.
Als er "vRS" had gestaan had niemand het weg willen hebben.

Ik zit er niet mee, hoort er nou eenmaal bij.

serum

Forumguru
@Remakil; kan er wel in meegaan; het lettertype is nogal lelijk. Hij zegt ook niet dat het kapje vervangen hem 500 euro mag kosten? Als dat ding 5a 10e is, zou ik hem ook vervangen.

Oef. even de achterramen vervangen. Dan maar over op plan b...

Spiegeltje

Senior Member
Ik snap zijn reactie wel.
Als er "vRS" had gestaan had niemand het weg willen hebben.

Ik zit er niet mee, hoort er nou eenmaal bij.

Het "stoort" mij gewoon ongeacht wat er staat. Gewoon 1 t/m 6 + een R is wat mij betreft prima. Helemaal niets ook goed. En sorry maar zelfs als er vRS had gestaan had ik ook de vraag gesteld/opmerking geplaatst.....

Spiegeltje

Senior Member

Volgens mij wordt er maar weinig echt "gegeven", er moet immers overal gewoon voor worden betaald.....
Denk overigens niet dat die paar extra letters tot lagere kosten leiden....

hemi24

Forumguru
Volgens mij wordt er maar weinig echt "gegeven", er moet immers overal gewoon voor worden betaald.....
Denk overigens niet dat die paar extra letters tot lagere kosten leiden....

Volgens mij wordt er juist heel veel "gegeven" zeker als we het over 14% bijtelling hebben. Maar iemand die anders beweert heeft waarschijnlijk zelf al een tijdje geen nieuwe auto gekocht/gereden...

@ spiegeltje: wellicht kan de dealer de pookknop bestellen voor een niet-GL versie met 6-bak...

bonyuri

Actief lid
Volgens mij wordt er juist heel veel "gegeven" zeker als we het over 14% bijtelling hebben. Maar iemand die anders beweert heeft waarschijnlijk zelf al een tijdje geen nieuwe auto gekocht/gereden...

@ spiegeltje: wellicht kan de dealer de pookknop bestellen voor een niet-GL versie met 6-bak...

Een pookknop kost bij Seat volgens mij rond de 100 euro :/
Je moet er maar geld aan uit willen geven.

Bovenaan Onderaan