Specificaties Octavia 3 14% ?

Henk66

Actief lid
Volgens mij was er eerst geen skiluik bij de hatchback mogelijk, alleen bij de combi. Daarom was ik verrast dat er een skiluik in zat bij mijn auto. Armsteun zit er volgens de prijslijst 1 juli 2013 standaard op bij de greenline.
Verder rijdt de 1.6tdi 110pk gewoon fijn. Heb hem nog niet vol belast. Moet er volgens de dealer de eerste 1500km rustig warm laten worden en dan niet te ver in zijn toeren door trekken. Als ik hem ingereden heb rij ik wel een keer naar de autobahn.
Henk72 volgens mij is de middenarmsteun niet standaard voor de hb. Zie ook bij de optie functiepakker waarin vermeld wordt deze op de hb wel wordt voorzien van armsteun(prijslijst 1januari 2014). Verder melden ze toch echt dat de gl bl uitvoeringen voorzien van telefoonpakket een 3 Spaaks stuurwiel hebben.

Wat verder opvalt is dat de combi in acceleratie sneller is dan de hb.

bonyuri

Actief lid
Echt! Willen wel een grote auto maar vooral geen geld neerleggen voor een fatsoenlijkemotor. En zie ze pronken met hun luxe auto, maar wel een grasmaaiermotortje onder de kap. :mad:
Echt? De nieuwe 1.6 heeft meer pk's dan de originele Greentech.
Dus van een grasmaaiermotor is geen sprake.

En zo speciaal is die 2.0 ook weer niet hoor...

CDK

Forumguru
Lekker belangrijk zeg! Het gaat er om welke prioriteiten je stelt én welk budget je er voor (over) hebt én waar je tevreden mee bent! Sommigen zijn tevreden met een OV abonnement, waar ik overigens heel blij om ben, omdat ik anders dagelijks nóg langer in de file zou staan..... Dat zijn persoonlijke keuzes, die kan je alleen zelf maken!

Bovenaan Onderaan