Specificaties Octavia 3 14% ?

Russie

Nieuw lid
Wil ik ook wel weten!, 2013 model!,

Tevens zijn er al Skodaforum leden die de 1.6 TDI hebben uitgeleverd?.

Zo ja, hoe rijdt de 110 pk TDI??

Moet zelf hopelijk nog maar 2wk te wachten!

joslia

Nieuw lid
Ik bedoelde de 2013 versie. Er was volgens mij tot op heden onduidelijkheid over wel of geen middensteun achter

Falcon

Donateur
Volgens bericht 166 in dit topic.. Zou het niet in de HB GBL standaard zitten maar in functiepakket.. Voor de Combi GBL was dit wel standaard.

2013 heb ik het nu over

sluwesjors

Actief lid
Bonyuri, volgens mij hoort dat toch echt bij het functiepakket hoor.
Als dit standaard zou zijn dan ziu het functiepakket niet meer inhouden dan een zonneschermpje en wat netten achterin.
Kan het me niet voorstellen voor die prijs.

Henk72

Lid
Achter is er standaard geen armsteun. De eerste versie van de prijslijst noemt wel een middenarmsteun voor de combi uitvoeringen, maar die zijn er niet.
Volgens mij was er eerst geen skiluik bij de hatchback mogelijk, alleen bij de combi. Daarom was ik verrast dat er een skiluik in zat bij mijn auto. Armsteun zit er volgens de prijslijst 1 juli 2013 standaard op bij de greenline.
Verder rijdt de 1.6tdi 110pk gewoon fijn. Heb hem nog niet vol belast. Moet er volgens de dealer de eerste 1500km rustig warm laten worden en dan niet te ver in zijn toeren door trekken. Als ik hem ingereden heb rij ik wel een keer naar de autobahn.

Bovenaan Onderaan