Als je naar de foto's van Henk72 kijkt zie je dat hij een middenarmsteun en skiluik heeft.Daarom vroeg ik mij af, nu de eerste rondrijden, wat het nu is
Het staat in de prijslijst bij de basisuitrusting, dus...Volgens mij hoorde dat bij hem in een extra pakket
Achter is er standaard geen armsteun. De eerste versie van de prijslijst noemt wel een middenarmsteun voor de combi uitvoeringen, maar die zijn er niet.Het staat in de prijslijst bij de basisuitrusting, dus...
Ik inderdaad de 1.4TSI en ben een heeeel klein beetje boven het leasebudget gekomen, maar die 140 PK is heerlijk! Zeker de 20% waard!Ik heb zo'n idee dat Skodalief de 1.4TSI in het hoofd heeft en niet boven zijn leasebedrag is gekomen
Ik inderdaad de 1.4TSI en ben een heeeel klein beetje boven het leasebudget gekomen, maar die 140 PK is heerlijk! Zeker de 20% waard!
Volgens mij was er eerst geen skiluik bij de hatchback mogelijk, alleen bij de combi. Daarom was ik verrast dat er een skiluik in zat bij mijn auto. Armsteun zit er volgens de prijslijst 1 juli 2013 standaard op bij de greenline.Achter is er standaard geen armsteun. De eerste versie van de prijslijst noemt wel een middenarmsteun voor de combi uitvoeringen, maar die zijn er niet.
een 2.0 liter is ook maar 20 % bijtelling toch ook 2014, dus gewoon 20 % bijtellingKlopt, maar als ik diesel had moeten rijden was het ZEKER de 2.0 liter geworden! Je bent autoliefhebber of niet...