Zou je dat ook voor mij willen doen?Ik kan wel even in ETKA kijken welk OE nummer je moet hebben. Mogelijk is voor en achter en L/R een andere code, op een gegeven moment hebben ze dat gedaan (om redenen die mij niet duidelijk zijn, misschien pasvorm?)
Voor jullie beiden gelden dan deze nummers die ik al eerder gepost had. Vanaf 2016 zijn ze andere types gaan toepassen met andere nummers.Er zijn nogal wat verschillende uitvoeringen, e.e.a. is afhankelijl van de PR-code. Onderdeelnummers die ik zoal vind in ETKA zijn WHT003864 of -A (zowel L als R achter), WHT003856 (RA) of WHT003857 (LA). PR-code 1X0 lijkt de eerst te zijn, 1X1 de tweede set. En of er dan wel of niet een A achter moet bij de eerste kan ik niet goed zien welke PR-codes dat voor geldt.
Nou ja, in mijn ogen is dit heel kenmerkend voor dit probleem.gekke is, nu zijn de meldingen weer spontaan verdwenen, vrouw is boodschappen wezen doen en heeft wat lieve woordjes tegen de auto gezegd
Tsja, als de foutmeldingen meerdere keren is teruggekomen nu, dan zal ie nog wel een keer komen lijkt me...de kosten waren voor mij de reden om zelf onderhoud te gaan doen (naast dat ik t leuk vind). Een sensor van €40 online wordt opeens €80-100 bij de garage. En dan komt er nog (duurbetaald) arbeidsloon bij.Had weer storing, dus uit laten lezen bij de garage, waren meerdere storingen. Zowel links als rechtsachter. Nu gereset. Zomaar vervangen raadde de garage niet aan. Even wachten of het wegblijft en als het terug komt weer uitlezen. Sensor kost 100 euro dus allebei de sensorsystemen zomaar vervangen is niet m'n idee.
klopt het dat die sensor iets afwijkt tov de vorige? als ik naar het plaatje kijk? Waar had jij m vandaan / besteld?Hier ook de sensor links achter (eindelijk) vervangen. Helft van de storingen verdween direct, de rest na 20 meter rijden.
helemaal gelijk heb je, zelf al eens een sensor bij de binnenspiegel vervangen, pas de start knop, dus ik denk dat ik deze ook wel gefixt krijg. (heb ooit een buitenspiegel vervangen bij een VW bestelbusje) en wielen verwisselen ook weleens gedaan. Zou dus eind moeten komen.Tsja, als de foutmeldingen meerdere keren is teruggekomen nu, dan zal ie nog wel een keer komen lijkt me...de kosten waren voor mij de reden om zelf onderhoud te gaan doen (naast dat ik t leuk vind). Een sensor van €40 online wordt opeens €80-100 bij de garage. En dan komt er nog (duurbetaald) arbeidsloon bij.
Terwijl zo'n wielsensor vervangen geen hogere wiskunde is.