standlichtjes vervangen door LED

MaKo

Lid
Ik weet niet of zoiets bestaat.

Zoiets bestaat dus, want de topicstarter heeft LEDjes geplaatst die qua kleur enigzins lijken op xenon...

Ik probeer er in dit topic achter te komen welk merk hij geplaatst heeft, echter is dit nog niet gelukt...:D

D

Deleted member 1943

Het zijn waarschijnlijk ledjes van autostyle. die heb ik namelijk en die zijn net zo wit/blauw als xenon ziet er ook al stoer uit als je alleen je stadslichten aan heb. Je heb verschillende leds (powerled, leds met een lichtverdeel pareltje en gewone ledlampjes zonder extra's)

gr stefan

cvegreen

Forumguru
Het merk weet ik niet meer , ik heb dat gekocht en erin gestoken en niet echt naar het merk van die leds gekeken.
Ik heb eigenlijk wit led gekocht , je kon blauw ook krijgen rood en geloof groen ook. Maar omdat ik het enkel wilde hebben omdat ik die ledstrips nog moet monteren en dat dit ook led is en mijn standlichten nog gewone lampjes waren en dat dit ging afsteken heb ik dan maar led gestoken als voorbereidend werk laat ons zeggen.

cvegreen

Forumguru
Daar ik heel tevreden ben over mijn led standlichtjes heb ik wat ik al langer wou mijn nummerplaat verlichting ook vervangen door LED. Het is van het zelfde merk als mijn standlichtjes en heb van de verpakking een foto genomen. Zo kan diegene die het merk wil weten meteen zien . Heb natuurlijk ook weer een foto met de verschillen tussen het oude lampje en het nieuwe LED.

sp_a0140.jpg

sp_a0141.jpg

Bothje

Heel gewoon lid
sp_a0141.jpg

Mag aannemen dat rechts de LED is :xyxthumbs:
Wat een verschil zeg, wordt de achterligger bijna verblind door de nummerplaat verlichting :bye:

Wallie

Lid
Ik vraag me wel af hoelang die ledlampjes mee gaan, kheb ook een keer een zaklamp ermee gehad, die is 2 vakantie's meegegaan, toen vielen de ledjes 1 voor 1 uit...

nemo

Senior Member
Daar ik heel tevreden ben over mijn led standlichtjes heb ik wat ik al langer wou mijn nummerplaat verlichting ook vervangen door LED. Het is van het zelfde merk als mijn standlichtjes en heb van de verpakking een foto genomen. Zo kan diegene die het merk wil weten meteen zien . Heb natuurlijk ook weer een foto met de verschillen tussen het oude lampje en het nieuwe LED.

Mooi die LED verlichting bij je nummerplaat! Al ben je waarschijnlijk wel een van de weinigen die zijn kentekenplaat vrijwillig beter zichtbaar maakt! Meestal is het andersom!!

YeMii

Senior Member
Ziet er goed uit, alleen is op de foto van de verpakking het merk niet goed duidelijk. Heb je deze via internet gekocht of in de winkel in Belgie.

Groetjes Bert.

cvegreen

Forumguru
Tja de foto is inderdaad niet zo heel duidelijk , is met de gsm genomen , zal daar waarschijnlijk aanliggen. Nu ik er naar kijk kan ik ook niet meteen zeggen wat het nu eigenlijk is van merk. Mijn schoonvader heeft led nummerplaatverlichting in zijn lexus en ik vond dat zo mooi dat ik dat ook wou . Nu heb ik dat ook . Mijn achterliggers kan ik er niet mee verblinden , dat schijnt echt recht naar beneden toe. De grond is er wel voor een deel mee verlicht . Ik heb dat gewoon in een winkel in Belgie gekocht die led lampjes. Als ik nog eens ga , zal ik eens goed kijken en opschrijven wat merk het is . Ben wel niet meteen van plan om nog ergens led in te steken of misschien nog mijn binnenverlichting , dat is ook zo'n lamp gelijk bij de numerplaat verlichting. Dat koste 4,45€ voor een setje van 2 gelijk je ziet op de foto zit dat per twee op een blister. Je kon nog goedkoper krijgen , maar daar zitten maar 2 led lampjes op in plaats van die 6 die er nu op zitten.

cvegreen

Forumguru
Wat een verschil zeg, wordt de achterligger bijna verblind door de nummerplaat verlichting :bye:

Het is inderdaad het rechtse dat led is ,is makkelijk herkenbaar aan de blauwere schijn ervan.

Bothje

Heel gewoon lid
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bothje

Het is inderdaad het rechtse dat led is ,is makkelijk herkenbaar aan de blauwere schijn ervan.
Was ook een beetje grappig bedoeld.:winkie:
Blijf het wel mooi vinden.

cvegreen

Forumguru
Er was de vraag gesteld van welk merk die led lampjes zijn . Ik had er een foto van genomen , echter niet leesbaar. Ik moest er vandaag terug zijn en heb eens goed zo'n blister bekeken en het merk is " all ride".
De invoer gebeurt via Nederland.
Heb eens gegoogelt en hier is dan hun website , niet dat je er veel mee bent .

http://www.edco.nl/info.php?id=101924

MarcoO2

Forumguru
Er was de vraag gesteld van welk merk die led lampjes zijn . Ik had er een foto van genomen , echter niet leesbaar. Ik moest er vandaag terug zijn en heb eens goed zo'n blister bekeken en het merk is " all ride".

De invoer gebeurt via Nederland.
Heb eens gegoogelt en hier is dan hun website , niet dat je er veel mee bent .​

Die website is inderdaad geen uitblinker qua informatie... :laugh: Maar meer kun jij niet doen,. thanx voor de info! Zal hier in de autowinkels (denk zelfs bij Halfords) ook wel iets soortgelijks verkrijgbaar zijn.

@ Nemo: zit je Xenon er al in?

nemo

Senior Member
Die website is inderdaad geen uitblinker qua informatie... :laugh: Maar meer kun jij niet doen,. thanx voor de info! Zal hier in de autowinkels (denk zelfs bij Halfords) ook wel iets soortgelijks verkrijgbaar zijn.

@ Nemo: zit je Xenon er al in?

Hoezo, heb je me gespot??
Xenon zit er nog niet in! Maar is wel 'besteld' bij een forumlid, die ik nog geld moet geven en dan kunnen we de deal afronden.

D

Deleted member 1943

www.ledsbuy.nl of gewoon een autozaak opzoeken die spullen van het merk autostyle heeft want daar heb ik mijn ledjes vandaan

MarcoO2

Forumguru
Hoezo, heb je me gespot??
Xenon zit er nog niet in! Maar is wel 'besteld' bij een forumlid, die ik nog geld moet geven en dan kunnen we de deal afronden.

Nee, dan had je het wel gehoord want dan was ik op mijn toeter gaan hangen! :) Zag in dit topic dat het één dezer dagen ingebouwd zopu worden en was benieuwd naar het resultaat. Maar nog ff geduld dus!

Bovenaan Onderaan