standlichtjes vervangen door LED

nemo

Senior Member
Op mijn O2 Combi (2006) werkt dit dus niet... Ik had LED lampjes W5W opgehaald bij de Karwei en ze in de lampunit geplaatst, maar ze branden maar 2 seconden en gaan dan uit en de boordcomputer geeft dan aan dat er een lamp stuk is...

Hoop dat dat bij mijn F1 niet zo is, want ik heb vandaag ook Ledjes gehaald (van autostyle (Halfords)).

MarcoO2

Forumguru
Hoop dat dat bij mijn F1 niet zo is, want ik heb vandaag ook Ledjes gehaald (van autostyle (Halfords)).
Stukje bij beetje wordt je Fabia dus steeds mooier? Nu de winter eraan komt, krijgt je auto weer aandacht in plaats van je motor? ;)

VEEJAY

Forumguru
Weet er iemand hoe led kan steken bij koplampen met originele xenon heb het ge probeert

Ging echt niet geen plaats om je hand er tussen te krijgen

Het enige dat ik gehoord heb is bumper er af en koplampen er uit en zo vervangen

*edit, ging over de O2*

nemo

Senior Member
Stukje bij beetje wordt je Fabia dus steeds mooier? Nu de winter eraan komt, krijgt je auto weer aandacht in plaats van je motor? ;)

Ter voorkoming van 'verwaarlozing' (een van de stadslichtjes is al stuk sinds het plaatsen van xenon), heb ik nu maar wat voor mijn Fabia gekocht. En inderdaad, hij zal mij in de winter weer van dienst moeten zijn!! (daarentegen heeft ie net een hele lange zomerslaap gehad dus hij mag niet klagen)

Iemand al geprobeerd de dagrijverlichtingslampjes (O2FL) te vervangen door lampjes die minder geel ogen..?

Bovenaan Onderaan