Ik heb alleen dit gevonden:volgens het instructie boekje is het systeem wel uit te schakelen. Zal het morgen opzoeken welke pagina. Is iets met contact en knipperlicht schakelaar.
Is dat zo?Mmmm. Auto krijgt mede door ststsy een BPM vrije status. Vervolgens blijkt dit systeem uitschakelbaar. Dat is dus mooi <piep>
Als het systeem niet gebruikt of uitgeschakeld zou worden tijdens de meetcyclus zou het nooit bijdragen aan de uitslag van de test.Is dat zo?
In de meetcyclus NEDC (New European Driving Cycle) kan ik nergens iets vinden dat de ststsy wordt gebruikt of moet worden gebruikt.
Dat zal toch ook wel moeten dat je het syteem kunt uitschakelen.Vervolgens blijkt dit systeem uitschakelbaar.
Dat zal toch ook wel moeten dat je het syteem kunt uitschakelen.
Hoe kun je anders je motor stationair laten draaien als die dan altijd in vrij afslaat?
Denk o.a. aan werkplaats.
Draaiende motor en portier op en zou juist een reden moeten zijn dat het systeem actief is.in de werkplaats doen ze meestal het bestuurdersportier open, dat schakelt stst ook uit
Draaiende motor en portier op en zou juist een reden moeten zijn dat het systeem actief is.
Brieven posten oid met draaiende motor onmogelijk maken.Ligt eraan van welke kant je dat bekijkt
Lijkt mij dat het verstandiger is dat de motor helemaal nooit afslaat als ik het niet wil, wat een gebeuren.
Het zal wel wennen denk ik maar ik zou de zenuwen van de start stop krijgen. Uitrijden bij een parkeerplaats stop, kaartje erin bomen open, start.
Valt heel erg me, en er staat in de handleiding uitgebreid besproken wanneer het systeem werkt.Het zal wel wennen denk ik maar ik zou de zenuwen van de start stop krijgen.
Uitrijden bij een parkeerplaats stop, kaartje erin bomen open, start.
Mijn angst zou de auto wel weer op tijd starten,is geheel onterecht natuurlijk.
Angst opgetekend door gebrek aan ervaring met het start stopsysteem.