Hmm, toch vreemd want ik laat de Golf altijd uit lopen zonder rem en ook dan slaat hij af...B: Rempedaal langer vast dan 3 seconden,
Hmm, toch vreemd want ik laat de Golf altijd uit lopen zonder rem en ook dan slaat hij af...B: Rempedaal langer vast dan 3 seconden,
Cool, ga ik proberen... rukje aan het stuur zou ook moeten volstaan voor een auto(her)start...
Sommige mensen zullen daarom jaloers op je zijn...ik heb een fabia 14 tsi van mei 2014 nieuw gekocht. het start -stop systeem werkt voor geen meter
ja is een skoda dealer heb al aangegeven dat de accu niet goed is na rijden geeft hij ruim 12v aan na een half uur stilstaan nog maar 11v en blijft hier op staan dus er zal een cel defect zijn zij geven de schuld aan lekstroom maar dan zou de accu nog verder leeglopen .Denk dan toch echt dat het aan de accu ligt...
Voor de duidelijkheid jouw huidige garage is ook een merk dealer ??
P.s stel je even voor in het meet&greet topic
bij mij werkt het pas na een lange rit 30-40km grote weg komt echt op temp denk zelf aan software fout maar dealer kan niets vinden, wagen is nu bijna 4jaar oud maar krijgen het niet goed nieuwe accu erin helpt niet.