welja.. Duvel zou nog gekund hebben op dat uur van de dag. Zie daar mijn beperkte technische kennis over motoren weer . Daarom ben ik ook hier, om bij te leren.Uitlaat schoon maken?
Heb je aan de Brugse Zot gezeten?
Maar het is niet aan te bevelen dit langdurig te doen. Distributie en zuigers/drijfstangen en lagers hebben behoefte aan belasting
euhm, momentje hoor, even een blik gaan werpen
ESP ff uitzetten en je kunt zoveel gasgeven als je wil.
bij mij is die begrenzing op verzoek (door TVS) omhoog gezet van 3000 naar 6000RPM dit ivm met de launchcontrol
klopt, vooral dat dit zonder wielspin gaat is echt kicken! Maar ik begrijp uit de post van @Race Eend dat dit weer anders is als dat de TS bedoelt, dus excuses voor het off-topic lullen / dit topic te vervuilen, sorry @Joske@Corne, dan kun je nog sneller uit de startblokken schieten he omdat je dan nog minder terug val op het toerental hebt en door de 4x4 je géén last van doorspinnende wielen (heerlijk toch)
Maar waarom zou je dat willen?@ Race Eend, denk jij als tuningspecialist dat het mogelijk is de toerentalbegrenzer uit te schakelen via het ESP-knopje zoals hier eerder beschreven?
Omdat men dat dan ook zou kunnen deactiveren op de keuring (Belgische) ivm de roettest te kunnen uitvoeren. En als ik dan zeker zou weten dat men het NIET kan deactiveren.. nouja, dan zijn we een stapje dichter bij het er uit gooien van die vervelende DPF!