Het is denk ik niet zozeer het druk maken om..... maar ook een beetje nieuwsgierigheid. Hoe werkt het precies? Wat doet een keurmeester bij een roettest als de auto maar tot 2500rpm gaat? Zet hij het via een knopje uit? Koppelt hij een apparaatje aan de auto? Wordt er dan überhaupt nog wel een roettest gedaan? etc, etc.
En voor @
Joske kennelijk een overweging om, als bekend wordt hoe de vork nu precies in de steel zit, om het DPF te laten verwijderen....
Kortom, niet zo gek om dit even uit te pluizen, toch?
Mij lijkt het inderdaad vreemd als de keurmeester belt en zegt: '
ik kan je (3 jaar jonge) auto niet keuren, want hij gaat niet verder dan de 2500rpm - is 'ie stuk ofzo?'. Daar moet de keurmeester toch een werkinstructie voor hebben lijkt mij. Je gaat mij niet wijsmaken dat dit ineens het probleem wordt van 10 duizenden eigenaren, ondanks wat @
Desperado terecht opmerkt, dat de klant eindverantwoordelijk blijft voor het al dan niet kunnen laten keuren van zijn auto...