@Peter-036 ik kan dat niet vinden op het forum. Kan je me helpen?
Ik heb inmiddels mijn ideale zit wel gevonden in de ebl stoelen. Ik heb alleen het gevoel dat mijn hoofdsteun te ver naar voren zit. Hierdoor heb ik af en toe last van mijn nek/bovenrug. Vind het erg jammer dat deze hoofdsteunen niet te stellen zijn in de diepterichting en alleen in de hoogte. Ik heb inmiddels de vraag bij PON neergelegd. Als het goed is komen ze erop terug. ben erg benieuwd.
Hebben meer ocatviarijders hier last van?
En in het uiterste geval kan er geïnvesteerd worden in een echte stoel-op-maat (Recaro e.d.).
Kost een paar centen natuurlijk - maar die gaat dan wel weer een auto of drie, vier mee.
Als het een dienstauto betreft waar je voor je werk veel in moet zitten, dan ligt hier mede een taak voor de werkgever.
't Is dan wel je werkplek, hè...
OK, na nog wat extra kilometers toch een beetje meer input op mijn 'issue'.Ik heb de elektrisch verstelbare stoelen in de elegance business line; wat me opvalt (of ik ben scheef ) is dat de stoel bij het zitvlak aan de rechterkant (bij middenconsole, waar je de gordel inklikt) meer 'afloopt of indeukt' dan aan de rechterkant waardoor ik scheef zit?
Met andere woorden: de 'wang' daar heeft geen support meer zoals aan de linkerkant (door de plastice kap met geheugenknoppen) en deukt dus verder in, ik betrap mezelf erop steeds iets naar links te moeten gaan zitten omdat ik (overdreven gezegd) het idee heb dat ik naar rechts glijd; klinkt bekend?
Of ben ik koekoek (eerlijk zijn)
Goed punt, net met foto gemaild naar de dealer; we gaan een afspraak maken om te bekijken. Keep you posted.@Archie, wat zegt de dealer en wat gaat die er aan doen om jouw probleem op te lossen?