Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Suggesties voor zomer en winterwielen / banden voor de S2 van Corné
Eventjes snel gekeken voor je en ik moet zeggen dat ik deze wel vet vind. De laatste 2 zijn replica's natuurlijk, maar ach als ze maar dik zijn toch? Ik ben zelf ook erg weg van de AEZ Valencia (achtige) velgen, maar ik weet niet of je daar van houdt
@micky, post 18 is 5 x 130, dan moet ik met adapters werken en daar wil ik eigenlijk vanaf, heb ze in de winter ook hoor daar niet van, maar misschien met mijn vermogen toch beter om zonder adapters te werken
Dat klopt maar het ook een wiel wat voornamelijk op scene/show auto's gebruikt wordt/werd maar wordt al steeds minder. En hoeveel echt mooi gepimpte/show auto's zie je nu eigenlijk dagelijks rijden.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.