Suggesties voor zomer en winterwielen / banden voor de S2 van Corné

CDK

Forumguru
De 1e uit post 60 is wel ok, maar die 2e is niet m'n ding, die OZ wielen die @ertromp gepost heeft vind ik eerlijk gezegd ook niet zo bij m'n auto passen.
@Joske ik wil een wat dichter wiel als dat ik had, met wat bredere spaken, of dat er nu 5 of 7 zijn maakt niet uit hoor.

Joske

Forumguru
en hoever wil je gaan qua onderhoudsvriendelijkheid? ;)

want chrome is idd wel leuk om te zien maar volgens mij niet om te onderhouden... :pieker:

Ik had persoonlijk ook een vrij "dichte" velg in gedachten met 5 dikke spaken bijvoorbeeld

Joske

Forumguru
deze heb je al gehad zeker?
(het zijn nochtans geen rotors maar MAK velgen ;) )

$_84.JPG

s-line

Forumguru
Deze vind ik ook nog steeds über vet! Ook in gewoon zilver kleur! Lijken echt mega groot omdat ze lekker dicht zijn!:jaja:

Bijlagen

• llantas_tsw_HOLSTEN.jpg
    llantas_tsw_HOLSTEN.jpg
    179,8 KB · Weergaven: 41

CDK

Forumguru
@Joske nee nog niet gezien, maar ik wil geen zwart of antraciet, zeker niet aan de spaken én herstellen na een eventuele lichte schade is niet te doen om de kleurstelling gepolijst en gecoat te behouden ;)

CDK

Forumguru
@s-line die vind ik inderdaad ook te gek! Vooral als ze zo mooi verdicht zijn :jaja: als je iemand weet die ze (passend) te koop heeft mag je dat altijd laten weten hoor!!!

guitar_billy

Senior Member
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Canon-Eye

Forumguru
Sowieso een (voor mij: extra) argument om uiterlijke opsieringen tot het onvermijdelijke minimum terug te schroeven, als ik al in een of andere technisch gesproken vette bak zou rondrijden.
Wolf in konijnenvermomming, zeg maar... :D

• Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
heb een beetje schrik gekregen van gepolijste wielen met een blanke lak laagje eerlijk gezegd, dan zou ik nog eerder hoogglans verdicht nemen en die bewerken met Geyon Rim, denk dat ze dan wel netjes blijven......

Bovenaan Onderaan