Suggesties voor zomer en winterwielen / banden voor de S2 van Corné

micky

Forumguru
@s-line waarschijnlijk zijn ze zo "exclusief" dankzij de hoge prijs, voor mij echt een reden om ze te kopen dus als ik wielen zou zoeken ;)

• Leuk
Waarderingen: CDK

s-line

Forumguru
@s-line waarschijnlijk zijn ze zo "exclusief" dankzij de hoge prijs, voor mij echt een reden om ze te kopen dus als ik wielen zou zoeken ;)
Op zich zou dat dan wel weer kloppen natuurlijk, in de vw scene is de hype alweer een beetje over en dan komt het nu pas bij skoda aan. Alleen die scene is een stukje kleiner denk ik, gezien de meeste skoda rijders vooral op de "bijtelling"letten!:maakmegek:
Maar ik denk dat @Corné de Kluijver wel wat unieks wil hebben en tijdloos.:ot:

• Leuk

EdK

Forumguru
hummer-met-houten-velgen.jpg

Trek je zeker aandacht mee zoals je ziet, en in skoda gelederen zeker exclusief....
En zit toch nog een beetje een goudkleurig tintje in.....

CDK

Forumguru
@s-line inderdaad wil ik nu voor iets tijdlozers gaan zodat ik m'n banden eens een keer kan opgummen ipv ze elk jaar te moeten verkopen met nog 7mm profiel er op ;)

CDK

Forumguru
@EdK, goud is voor mij vanaf nu fout, want dat heb ik al gehad dus deze prachtige karrenwielen gaan het "helaas" niet worden, bronskleurig richting koper zou wel een idee zijn maar liever iets wat matcht met m'n chroomlijsten ;)

micky

Forumguru
Op zich zou dat dan wel weer kloppen natuurlijk, in de vw scene is de hype alweer een beetje over en dan komt het nu pas bij skoda aan. Alleen die scene is een stukje kleiner denk ik, gezien de meeste skoda rijders vooral op de "bijtelling"letten!:maakmegek:
Maar ik denk dat @Corné de Kluijver wel wat unieks wil hebben en tijdloos.:ot:

Nou ben ik geen onderdeel van welke "scene" dan ook, daar koop ik ook geen velgen, voor ben wel lid van een club, de Citroen DS club, maar daar gaan we alleen voor heel laag "parkeren" :tongue:

• Leuk

Joske

Forumguru
chrome_rims.jpg

pimp my car :D

Bovenaan Onderaan