Superb Combi Businessline: detailvragen voordat ik bestel

Het is een Greenline met het standaard sportonderstel.

Zat net het hele draadje nog eens rustig door te lezen en wilde me net corrigeren inderdaad :smiley29:
Ik vind het een mooie auto die je hebt samengesteld.
Kwam ook nog een stukje tegen over electrische bestuurdersstoel.
Mijn vrouw heeft last van reuma en kwam wat lastig tussen stuur en stoel door bij het in/uitstappen; beetje lopen rommelen met stuur en stoelstand, maar als alles staat zoals het prettig is, blijft het een beetje lastig door de hoge wangen van de zitting waar je overheen moet.
Zou dat met de electrische minder een probleem zijn omdat je de zitting een beetje naar voren kan kantelen?
Verder hebben wij het niet nodig omdat we allebij dezelfde stoelinstelling hebben.

Kwam ook nog een stukje tegen over electrische bestuurdersstoel.
Mijn vrouw heeft last van reuma en kwam wat lastig tussen stuur en stoel door bij het in/uitstappen; beetje lopen rommelen met stuur en stoelstand, maar als alles staat zoals het prettig is, blijft het een beetje lastig door de hoge wangen van de zitting waar je overheen moet.
Zou dat met de electrische minder een probleem zijn omdat je de zitting een beetje naar voren kan kantelen?

Goede vraag; ik heb voor de elektrisch verstelbare stoel gekozen omdat de zitting naar achteren te kantelen is. De voorzijde komt dan omhoog, en dat geeft betere steun aan lange benen.
Nu begrijp ik van jou dat je een stoel zoekt waarvan de zitting naar voren kan kantelen? Dat heb ik vandaag even geprobeerd, en het lijkt erop dat de zitting wat vlakker ingesteld kan worden dan de handmatig instelbare bijrijdersstoel. Niet echt naar voren, want dan zou je van de stoel afschuiven. Maar ik zou een dealer opzoeken die een SC met elektrisch verstelbare stoel heeft staan zodat je het kunt uitproberen. Het kan voor jou net het verschil uitmaken.

Bovenaan Onderaan