Wasmachineman
Forumguru
Zal wel standaard zijn vanaf de Elegance of BL.
Lijkt mij heel mooi en geeft ook aan dat Skoda er veel aan doet om zich te onderscheiden met dit soort zaken !
Wel jammer dat de beantwoording algemeen blijft. Ik zou graag de onderliggende stukken en berekeningen willen zien op basis waarvan besloten is om bijvoorbeeld de A8 als auto te kiezen. Uiteraard heeft die wel een hogere restwaarde, maar ik denk dat'ie meer afschrijft dan een S2...
Beetje kromme vergelijking.
De enige overeenkomst van de S8 en de S2 is zon beetje de "S"
Als je het geld voor een S8 hebt dan ga je echt niet in een S2 rijden, net als ik niet in een Dacia ga rijden.
En een minister rijdt ook niet in een S8.
Je hebt - helaas - ongelijk. Er zijn nl. héél wat vergelijkingen die opgaan, althans als we even bij de ministerauto blijven: de A8.Beetje kromme vergelijking.
De enige overeenkomst van de S8 en de S2 is zon beetje de "S"
Ik ben content met mijn auto
Het kan natuurlijk best zijn dat het 'oprijden' van een A8 op de lange duur minder kost dan het inruilen voor een Superb? En als ze dan toch aan het bezuinigen slaan op het wagenpark waarom geven ze iedereen dan niet een Smartje ofzo? Chauffeurs eruit scheelt weer een flink bedrag!
Hier komt het punt veiligheid naar boven, met al die recepties en vergaderingen(al dan niet met alcoholische drank) en lange werkdagen zou het niet meer veilig zijn om nog zelf als minister te rijden. En met chauffeur kan men ook nog verder werken in de wagen.
Ook word er aan tewerkstelling gedaan, aantal ministers x chauffeurs zijn toch ook enkele minder werkloos.
En is het laadvermogen van een Smart wel voldoende voor al de "zware" dossiers die de ministers moeten meezeulen.