Superb II Stationwagen / Combi

MarcoO2

Forumguru
inmiddels alweer off-line, zo te zien...

edit: zal wel aan mijn pc gelegen hebben, nu doet'ie het gewoon.

Aiii

Lid
Inderdaad, en waar je ook komt, van de reacties is 90% positief, en dat is zelden bij VAG-auto's, laat staan Skoda's.

Link naar de Engelse brochure: hier

Nog wat info:
External dimensions Length (mm):
4838
Width (mm):
1817
Height (mm):
1510
Clear height (mm):
141
Wheel base (mm):
2761
Internal dimensions Elbow width in front/rear (mm):
1468/1451
Headroom in front/rear (mm):
1001/986
Luggage room min./max. (l):
633/1865

Petrol engines
The 1.4 TSI/92 kW and 1.8 TSI/118 kW petrol engines are supplemented by the 4x4 version of 1.8 TSI and the most powerful six-cylinder 3.6 FSI with a power output of 191 kW and all-wheel drive.

Diesel Engines
In addition to the diesel 2.0 TDI PD DPF/103 kW with a pump-jet injection system, there is a 2.0 TDI CR DPF common-rail system (with direct injection) and a power output of 125 kW.

The 2.0 TDI CR DPF/125 kW 4x4 and 3.6 FSI V6/191 kW also provide the option of towing a braked trailer with a weight of up to 2,000 kg.

Ik ben zóóó verliefd op de Suberb Combi ..

Gelukkig (?) is'ie ver boven mijn budget en daarom heb ik absoluut geen spijt van mijn toekomstige O2.

En .. zo hou je wat te wensen over ;)

___JC___

Forumguru
Ik ben zóóó verliefd op de Suberb Combi ..

Gelukkig (?) is'ie ver boven mijn budget en daarom heb ik absoluut geen spijt van mijn toekomstige O2.

En .. zo hou je wat te wensen over ;)

Ik heb hetzelfde, maar dan met wagens zoals de RS6 of Chrysler 300C SRT-8.
:winkie:

bat

Lid
Wat een enorme sloep en toch nog redelijk elegant... dit zou zomaar een enorme bestseller kunnen worden voor Skoda.

ik weet ook nog een leuke........een superb combi RS!!!

De 'gewone' 3.6 FSI V6 heeft al meer dan 250 pk. Voor mij is een RS dan niet echt meer nodig .. ;)

Wat een enorme sloep en toch nog redelijk elegant... dit zou zomaar een enorme bestseller kunnen worden voor Skoda.
Precies het soort auto's waar ik van hou. Grote bakken, maar toch elegant.
Wagens, waarvan je aan de buitenkant ziet dat de fauteuils erin heerlijk zitten ;) En waar je ooh zo graag in zou willen zitten. Met de auto op vakantie naar Spanje. Alleen al omdat dat 'lekker ver rijden' is ..
De klassieke S-klasse Mercedes was er ook zo één: MB W140

Pendragon

Donateur
Elektrische koffer en keyless go, dat had ik ook wel gewillen... :(

'k snap ook niet waarom dat in de Sedan niet zit, want door de combinatie Sedan/HB optie zit er toch al motor sturing in. Dan hadden ze er toch ook wel iets bij kunnen maken waarme de 'klep' automatisch dicht kan (vind ik ook passen bij zo'n auto).

Misschien hebben ze stiekum geluisterd naar m'n verbeter opties toen ze mij dat vroegen. Dit was namelijk 1 van mijn opmerkingen :)

Aiii

Lid
'k snap ook niet waarom dat in de Sedan niet zit, want door de combinatie Sedan/HB optie zit er toch al motor sturing in. Dan hadden ze er toch ook wel iets bij kunnen maken waarme de 'klep' automatisch dicht kan (vind ik ook passen bij zo'n auto).

Misschien hebben ze stiekum geluisterd naar m'n verbeter opties toen ze mij dat vroegen. Dit was namelijk 1 van mijn opmerkingen :)

Eerlijk gezegd ben ik ervan uit gegaan dat het er niet in zat vanwege de concurentie met Audi/VW. Dacht dat dat soort opties expres niet op Skoda's geplaatst werden om ervoor te zorgen dat er een reden overbleef om een VW of een Audi te kopen.

(Tenminste, tot die conclusie kwam ik toen mijn buurman zijn A4 klep automatisch opende. :D)

Bovenaan Onderaan