Superb II Stationwagen / Combi

tebe

Lid
Ben terug van lang weggeweest. :eek:
Nog altijd een zeer tevreden O2 Combi rijder. Ondertussen al 117.000km.

Binnen een 6-tal maandjes mag ik dan ook weer een nieuw karretje bestellen.
Na de dubbele gezins uitbreiding 9 maand geleden is die combi al goed van pas gekomen. Alleen de grootte is zo maar net. Het vrouwtje rijdt rond met een Vectra Break en dat is toch weer net iets ruimer.

Maar wat lees ik nu. Superd komt ook in Combi kleedje...... :D
Is er al iets van release datum bekend? Ik hoop echt dat ie begin 2009 te bestellen is.

EdK

Forumguru
Maar wat lees ik nu. Superd komt ook in Combi kleedje...... :D
Is er al iets van release datum bekend? Ik hoop echt dat ie begin 2009 te bestellen is.

De super D zal nog erg lang op zich wachten , maar de Super B komt als alles goed is eind dit jaar begin volgend jaar !!

tebe

Lid
oops typo :eek:
Vraag me af hoe ik dat voor elkaar gekregen heb. B en D staan nu niet echt vlak bij elkeaar???

Soit, het belangrijkste is dat ik em dan waarschijnlijk wel kan bestellen :)

Hetzer

Forumguru
nog een 'artist' impressum voor de Superb Combi

Bijlagen

• sksu21478492140c9aaip5ty5.jpg
    sksu21478492140c9aaip5ty5.jpg
    77,6 KB · Weergaven: 230

bat

Lid
Dit maakt mij toch zo vrolijk !!!!!!! een SuperB station zonder dakrails !
Deze uitvoering mag zo bij mij voor de deur gezet worden ! :471:
Ik weet niet hoe ie eraan gekomen is, maar ik zag van de week een O2 Combi zonder dakrails.

Als ik die eerder in het echt had gezien, had ik toch even wat meer moeite gedaan om er achter te komen of de mijne ook zonder dakrails kon worden geleverd. Het zag er echt goed uit en die dingen gebruik ik toch nooit.

tebe

Lid
Heb van mijn dealer vernomen dat het eerder 2010 zal zijn eer de Combi uitkomt.

Dan zal mijn volgende wagen waarshijnlijk geen Skoda meer zijn. Maar we blijven dan toch in de familie. Zijn neefje de VW Passat Variant zal het dan worden vermoed ik.

Hetzer

Forumguru
Ze doen het wel vaker bij de Volkswagen groep, nieuwe auto's, platformen en nieuwe techniek uittesten met een "oud" jasje....

Zie hier jongens !! de eerste echte foto's van de Superb Combi vermomt als de Octavia Combi Classic, en hoe hij er in het echt gaat uit zien!

bron skodaforum.cz

Bijlagen

• SuperbCombi_spy_fram_big.jpg
    SuperbCombi_spy_fram_big.jpg
    94,7 KB · Weergaven: 173
  • SuperbCombi_spy_bak_big.jpg
    SuperbCombi_spy_bak_big.jpg
    81,8 KB · Weergaven: 187
  • SuperbCombi_illus_big.jpg
    SuperbCombi_illus_big.jpg
    91 KB · Weergaven: 214

higgy

Forumguru
[shockmode]Met de extra vertraging die de S2 combi oploopt kon mijn volgende auto wel eens een Volvo V70 worden...[/shockmode]

LenK

Forumguru
Das toch wel een andere prijsklasse of niet??
Higgy maakt carriere -> duurder rijden mogelijk :winkie:

Als je aan een nieuwe auto toe bent omdat je lease afgelopen is of andere reden dat je een nieuwe auto wilt, dan moet er op dat moment wel bij je huidige merk iets interessants in de etalage staan wil je merkentrouw blijven.

Dat er aan het Octavia front niks nieuws gloorde is bij mij de kiem geweest van de overstap naar een ander merk.

Zo te zien ben ik niet de enige die zo denkt of doet. Geen aversie tegen het merk maar een kwestie van vraag en aanbod.

Wiseguy

Actief lid
Als je aan een nieuwe auto toe bent omdat je lease afgelopen is of andere reden dat je een nieuwe auto wilt, dan moet er op dat moment wel bij je huidige merk iets interessants in de etalage staan wil je merkentrouw blijven.

Met dit "probleem" zit ik ook, aangezien ik heb begrepen dat ik binnen nu en een half jaartje mijn O2 moet gaan inleveren.... Na enig overleg met de wagenparkbeheerder, blijkt dat ik ook ter overbrugging een tijdelijke auto of een auto uit de pool mag kiezen, tot de auto die ik zelf graag wil lease ook echt beschikbaar is.

Wordt dus even kijken wanneer ik de auto precies moet gaan inleveren en of er op dat moment al meer nieuws is over de S2 station uitvoering.... Als de periode niet te gek lang is, dan denk ik wel dat ik ga wachten tot de stationversie te bestellen is.... :-)

Tegen die tijd zal toch ook wel een Business line beschikbaar zijn op de benzinemodellen lijkt me... ;) Dan is de keuze helemaal simpel.... :D

Wiseguy

Actief lid
grrr..... er wordt gesproken over maart 2010 dat de superb station uit gaat komen.... :(
Misschien dan toch maar de normale superb?

Hetzer

Forumguru
grrr..... er wordt gesproken over maart 2010 dat de superb station uit gaat komen.... :(
Misschien dan toch maar de normale superb?

beetje tegenstrijdig, er zijn ook berichten dat de Yeti verschoven zou zijn naar begin 2010 omdat ze niet willen dat hij samen met de Superb Combi (staat geplant begin 2009) op de markt komt??!?!?!

Bovenaan Onderaan