Superb II Stationwagen / Combi

Herbie

Lid
Ik zou het liefst andere achterlichten zien. Lijken te veel op die van de Golf Variant en die achterkant is daardoor afschuwelijk.

LenK

Forumguru
Ik zou het liefst andere achterlichten zien. Lijken te veel op die van de Golf Variant en die achterkant is daardoor afschuwelijk.
Vind deze lampen juist beter staan dan op de sedan/hatch.
Maar het is maar een photoshop, dus voor hetzelfde geld krijgt de combi totaal andere lampen dan de sedan/hatch.
Misschien doen ze een keer gek en krijgt ie verticale achterlichten zoals de vorige C5 of zoals de Roomster.

cloink

Actief lid
Mja. Ik vind het wederom niet echt fraai, maar misschien een tikkeltje beter dan de sedan/hatchback ja... :tongue:

___JC___

Forumguru
Mmmm ik weet het nog niet hoor, Ziet er ook een beetje apart uit zo..
:crazy:

MMaar zal debuteren in Frankfurt in September lijkt me. En dan? Meteen te bestellen bij de dealers?

Michel

Forumguru
Let vooral op de tweede foto van deze link:
http://auto.sme.sk/img_gal/?id=4895774&idp=17694&i=1&par=

Het lijkt wel of de Combi andere koplampen krijgt (meer in lijn met de nieuwste Octavia's) dan de huidige sedan/hatchback....

Het zou ook kunnen dat ze een omgebouwde Octavia op een langere wielbasis als basis voor een testvoertuig gebruiken met als doel om minder op te vallen tijdens testritten. Volgens mij hebben ze dat met testritten van de Superb II hatchback ook gedaan. Dat ziet er wel raar uit: een Octavia II met een extra middenstuk. Ik heb daar weleens een foto van gezien op het www.

Ronnie

Forumguru
Ik kocht eens een Passat Combi met schade in Duitsland af fabriek in Wolfsburg,
gehele linkerkant in de prak, Voorscherm, voorportier, achterportier,achterscherm,
Bij aankomst thuis begonnen met de reparatie, delen gehaald bij sloop/dealer,
blijken de achterportieren 7,5 cm langer te zijn dan normaal.
Na heen en weer bellen met Wolfsburg bleek het om testcarosserien voor een Audi Â6
te gaan! (hij doet nu nog dienst als lijkwagen!!)

Sarrod

Lid
Het zou ook kunnen dat ze een omgebouwde Octavia op een langere wielbasis als basis voor een testvoertuig gebruiken met als doel om minder op te vallen tijdens testritten. Volgens mij hebben ze dat met testritten van de Superb II hatchback ook gedaan. Dat ziet er wel raar uit: een Octavia II met een extra middenstuk. Ik heb daar weleens een foto van gezien op het www.

De combi op de foto's is duidelijk een geheel andere dan de verlengde Octavia mule die ik inderdaad ook wel eens gezien heb. Dit model ziet er ook geheel klaar uit en totaal niet als een mule. Inderdaad vreemd dat hij iets andere koplampen heeft. Overigens vind ik hem er ook wel heel erg geslaagd uitzien! Hij neemt het 'toch jammer' gevoel wat ik over de sedan heb door z'n achterkant compleet weg, supermooie wagen :)

Herbie

Lid
Let vooral op de tweede foto van deze link:
http://auto.sme.sk/img_gal/?id=4895774&idp=17694&i=1&par=

Het lijkt wel of de Combi andere koplampen krijgt (meer in lijn met de nieuwste Octavia's) dan de huidige sedan/hatchback....

Volgens mij is dit louter camouflage en hebben ze de Superb koplampen zodanig afgeplakt zodat ze op Octavia koplampen lijken.

De achterkant lijkt mooier te gaan worden dan de Superb sedan.

Ik ben benieuwd naar meer foto's.

LenK

Forumguru
Op de achterlichten zit dezelfde zilverkleurige tape ook.

Alleen de oplettende kijker ziet dus dat ie met een andere auto dan een Octavia te maken heeft bij ontmoeting onderweg.

octofreak

Actief lid
De combi op de foto's is duidelijk een geheel andere dan de verlengde Octavia mule die ik inderdaad ook wel eens gezien heb. Dit model ziet er ook geheel klaar uit en totaal niet als een mule. Inderdaad vreemd dat hij iets andere koplampen heeft. Overigens vind ik hem er ook wel heel erg geslaagd uitzien! Hij neemt het 'toch jammer' gevoel wat ik over de sedan heb door z'n achterkant compleet weg, supermooie wagen :)

Advocaat van de duivel....

Ik vind de sedan mooier op deze foto's :D

___JC___

Forumguru
Ik weet het niet jongens. De achterkant op die spyshots lijkt gewoon TE veel op een Octavia. Moet nog een soort mule zijn.

Bijlagen

• 2010_skoda_superb.jpg
    2010_skoda_superb.jpg
    70,3 KB · Weergaven: 77
  • 39_zadok_detail3_big.jpg
    39_zadok_detail3_big.jpg
    51,8 KB · Weergaven: 71
Bovenaan Onderaan