Superb II Stationwagen / Combi

cloink

Actief lid
Onder het motto: "beter dan niets"... :D

sup1s.jpg

sup2m.jpg

sup3.jpg

___JC___

Forumguru
Die achterkant lijkt wel heel veel op een Octavia zeg. Maar goed, gezien het grote aantal spyshots zal dat het wel worden dan. Ik moet voor 1 september gaan bestellen dus wachten op de combi is geen optie meer. Maakt me eigenlijk niet zoveel uit ook.

Bakkertje

Forumguru
Als dit hem wordt vind ik hem best geslaagd. Had verwacht dat het een enorm voorkomen zou worden, maar door de schuine achterruit kijkt ie niet kollosaal. Ik ben erg benieuwd hoe ie er in het echt uit gaat zien.

LenK

Forumguru
Te weinig karakter en te veel Octavia zo. De leek zal het verschil niet eens zien tussen beide combi's.

Hmm.., als dat inderdaad de SuperB Combi is ben ik niet onder de indruk, hij is qua uiterlijk van de achterzijde en zijkant inderdaad bijna niet te onderscheiden van een Octavia.

Herbie

Lid
Ik vind hem zo juist heel geslaagd. Persoonlijk vind ik de achterkant van de Superb lelijk, maar de voorkant heel mooi. Verder vind ik de achterkant van de Octavia heel mooi en de voorkant gewoontjes. Deze Superb combi combineert dus het mooiste van beide. Daarbovenop nog eens de enorme ruimte in de Superb. Ik wou dat ik er zo eentje kon bestellen.

Zo zie je maar dat meningen verschillen...gelukkig maar.

Hans (zoon van Herbie)

plaza

Forumguru
Hmm.., als dat inderdaad de SuperB Combi is ben ik niet onder de indruk, hij is qua uiterlijk van de achterzijde en zijkant inderdaad bijna niet te onderscheiden van een Octavia.

Waar zijn die spy foto's gebleven die er heel even op hebben gestaan ?
Met die tjechische tekst, 5 foto's , die een redelijk beeld gaven van de S2 combi .
Of zie ik ze over het hoofd ?

EdK

Forumguru
Nee, die bedoel ik niet.
Ik dacht dat ze bij Bakkertje op de quote hadden gestaan, maar ik weet het niet zeker??
Misschien ben ik ook wel aan het dementeren, maar ik dacht toch echt dat
ik ze zag.

Nou als ik dit zo lees dan zou ik jezelf toch even in de gaten houden ! :laugh:
En als het erger word, meteen vakantie opnemen !

Bijlagen

• skoda_superb_combi_1.jpg
    skoda_superb_combi_1.jpg
    20,7 KB · Weergaven: 42
  • skoda_superb_combi_2.jpg
    skoda_superb_combi_2.jpg
    15,4 KB · Weergaven: 39
  • 3000_SUPERB_big.jpg
    3000_SUPERB_big.jpg
    71,4 KB · Weergaven: 24
  • 34_zakrytboky_big.jpg
    34_zakrytboky_big.jpg