Superb II Stationwagen / Combi

Ik heb de foto's die ik tot nu toe gevonden heb iets bewerkt, ik moet wel zeggen doordat ik met de kleuren, saturation enz. gespeeld heb zijn de foto's er niet mooier op geworden maar de foto's zijn wel flink duidelijker en de belijning van de Superb Combi is nu goed te zien.

79469563.jpg

38676074.jpg

75550796.jpg

93133976.jpg

Rolle

Senior Member
Kunnen ze die lichten niet iets doortrekken op de kofferklep, dan heeft hij iets meer weg van de gewone superb. Nu is het teveel fabia.

EdK

Forumguru
Is er iemand met vrije tijd over en die goed kan fotoshoppen ?
Zet dan eens de hatchback achterlichten over op de Combi
Denk zelf dat dit geslaagder zou zijn
Nu op foto's lijkt de achterkant erg veel te neigen naar de Octavia en Fabia !
Maar in het echt straks kan het zoals vaker wel weer eens geheel anders uit vallen !

Bartez

Lid
Is er iemand met vrije tijd over en die goed kan fotoshoppen ?
Zet dan eens de hatchback achterlichten over op de Combi
Denk zelf dat dit geslaagder zou zijn
Nu op foto's lijkt de achterkant erg veel te neigen naar de Octavia en Fabia !
Maar in het echt straks kan het zoals vaker wel weer eens geheel anders uit vallen !

Volgens mij staan die hier al via Google zoeken op 'skoda superb station':

Zo mag hij overigens wel worden van mij hoor :)

http://indianautosblog.com/wp-content/uploads/2009/03/2010_skoda_superb_wagon_2.jpg

http://indianautosblog.com/wp-content/uploads/2009/03/2010_skoda_superb_wagon.jpg

In één woord: WOW!

Op de foto's vind ik 'm minstens zon imposante uitstraling hebben als een enorm dikke Volvo. Éigenlijk nog wel meer. Wát een mega-wagen!

Enneh Bartez, ik kan me helemaal voorstellen dat jij 'm mooi vindt: gezien de kleur! ;)

Aiii

Lid
Volgens mij doen ze het juist wel goed, er was toch best veel commentaar op de achterlichten (en de rest van de kont) bij de eerste keer voorstellen van de Superb HB. Zal daarom wel zijn.

LenK

Forumguru
Die auto op de foto's is af, dus waarom zou je een versie met totaal andere achterlampen kunnen verwachten?

Fabia

† In Memoriam
Als Fabia rijder kan ik alleen maar wauw. Dat ziet er heel mooi uit, beter dan de achterkant van de hatchback.

Bovenaan Onderaan