Superb II Stationwagen / Combi

Dat vermoeden heb ik ook. Dit lijkt een O2 achterklep te zijn.

@Huyzen: voor wat betreft de zijkant denk ik dat ie zo aardig in de richting komt.
kijk eens naar de Yeti zou ik zeggen, die heeft hetzelfde model achterklep, alleen lopen de achterlichten in een bocht naar boven, precies het stukje dat afgeplakt is bij de fotos van de antraciete superb combi.

LenK

Forumguru
De lampen met die boog aan de zijkant zoals Huyzen ze geshopt heeft zien er een stuk mooier uit dan mijn probeersel.

Was even bang dat ze deze lampen gekopieerd hadden:
8974447292c32384960cc8e7f05b24eb.jpg

Huyzen

Lid
De lampen met die boog aan de zijkant zoals Huyzen ze geshopt heeft zien er een stuk mooier uit dan mijn probeersel.

Was even bang dat ze deze lampen gekopieerd hadden:

Brrrr.... dat zoiets gemaakt wordt is al ondenkbaar, maar dat sommige mensen dan ook nog zoiets kopen! :confused:

TL@

Forumguru
Die Suberb combi komt zeker op mijn lijstje als ik binnen 1.5 jaar toe ben aan een andere (als ie binnen budget zit natuurlijk).

Vind hem heel erg mooi.

Huyzen

Lid
nieuwe foto's?

Net een paar foto's gevonden, wordt dit 'm dan ?

Bijlagen

• superb  combi3.jpg
    superb combi3.jpg
    96,3 KB · Weergaven: 122
  • superb  combi4.jpg
    superb combi4.jpg
    63,7 KB · Weergaven: 138
als je op google zoekt op Superb Combi, krijg ik afbeeldingen te zien van een andere auto.. Deze heeft dezelfde achterlichten als de gewone Superb. Die vind ik veel mooier nl..

Huyzen

Lid
als je op google zoekt op Superb Combi, krijg ik afbeeldingen te zien van een andere auto.. Deze heeft dezelfde achterlichten als de gewone Superb. Die vind ik veel mooier nl..

Ik vrees dat dat foto's zijn van knutselaars en niet de echte.

Fransosowitz

Nieuw lid
Dat zier er inderdaad zeker niet verkeerd uit. Ben benieuwd als er meer foto's vrij gegeven worden.
Er lijkt trouwens een andere antenne op de combi te zitten dan op de sedan: een haaievin zonder die extra spriet.

LenK

Forumguru
Ik zie het niet goed, kan het niet wat groter :winkie:
En Huyzen had het best door het plakband heen gekeken :xyxthumbs:

WanderZ

Actief lid
Ja he, wordt volgens mij de mooiste Skoda ooit.

HO HO!! *verlieft naar buiten kijken doet*

De O2 2009 vind ik ook al heul heul HEUL erg mooi!

Maar die S2 combi is ook wel erg netjes ja! Zodra hij in de showroom staat ga ik wel een proefritje maken!

Bovenaan Onderaan