Superb III 2.0 TSI 220PK Style HB Black Magic Metallic van Paultie

RefleCs

Forumguru
Ik weet ook niet of je met de turbo motor een mooi geluid krijgt. Die V6 is een motor zonder turbo die van zichzelf een veel mooier geluid geeft.

paultie

Forumguru
mee eens. zou eens moeten googlen op filmpjes met 4 cilindertjes.
Eigenlijk wil je dan het kleppen systeem op de eind demper hebben zitten. Waarbij je elke demper twee uiteindes geeft waarvan er eentje open staat en de andere met klepje.

Bij Cornee is het een klepje voor zijn eind dempers.

Level42

Forumguru
Van de festoon lampjes idd. Die moet ik nog binnen krijgen. Die zitten onder de zonneklep. Weet niet of die er bij de ambities ook zitten.

Ja hoor die zitten aan beide zijdes op de Ambition BL.

Bedankt voor jouw lijstje !!!

Ik heb er net even ook 1 gemaakt over wat ik aangetroffen heb in mijn Ambition BL maar zal jouw threadje hiermee niet vervuilen ;) Algehele conclusie: wat een janboel heeft Skoda er eigenlijk van gemaakt !!!

Gloeilampen en LEDs lijken willekeurig door elkaar gejast....extreem voorbeeld is de LED onder de spiegels maar dan weer gloeilamp in het deurlampje, wat dus ook naar beneden straalt en dit geeft dus een hele rare combinatie.

Wat ook knap is dat zowel de "gewone" binnen (dak) verlichting als de zonneklepspiegel verlichting gloeilampjes zijn maar die laatste zijn echt veel geler.....geen postzegel, of is dat bewust om de make-up van mevrouw Level 42 beter uit te laten komen ? :D

Anyway, ik post mijn lijstje in de thread over mijn S3 voor wie het wil zien.

Heb onder de voorstoelen gelegen. Ik heb een gat in het metaal gevonden waarin denk ik wel een lamphoudertje past maar geen bedrading o.i.d. ervoor. Ik neem tenminste aan dat de voetverlichting achter in de stoel zelf zit, heb geen andere logische plek gezien.

paultie

Forumguru
Voor een witte superb vind ik ze idd mooi passen.
Maar voor een zwarte vind ik het allemaal wel erg zwart worden. Uiteraard valt over smaak niet te twisten.
Vond de combi met antraciet en geborsteld Alu wel erg mooi staan bij zwart.

paultie

Forumguru
Nou de sierstukken zitten erop. Met twee paar scherpe ogen hebben we de uitlaatsierstukken strak in het kontje gemeten en uitgezaagd.
Nik van NM parts is een kundige monteur welke niet snel tevreden is (gelukkig ben ik dat ook niet dus dat kwam mooi uit)

Ik ben zeer tevreden met het resultaat.
Ben benieuwd wat jullie er van vinden......

IMG_4227.JPG
Deels uitgezaagd in de bumper.

IMG_4230.JPG

Het eerste sierstuk zit......

IMG_4233.JPG

Beide sierstukken op de auto alleen de rechter nog even een klein beetje corrigeren....

en dan voila het resultaat.

IMG_4237.JPG IMG_4238.JPG IMG_4239.JPG

Bovenaan Onderaan