Van de festoon lampjes idd. Die moet ik nog binnen krijgen. Die zitten onder de zonneklep. Weet niet of die er bij de ambities ook zitten.
Ja hoor die zitten aan beide zijdes op de Ambition BL.
Bedankt voor jouw lijstje !!!
Ik heb er net even ook 1 gemaakt over wat ik aangetroffen heb in mijn Ambition BL maar zal jouw threadje hiermee niet vervuilen
Algehele conclusie: wat een janboel heeft Skoda er eigenlijk van gemaakt !!!
Gloeilampen en LEDs lijken willekeurig door elkaar gejast....extreem voorbeeld is de LED onder de spiegels maar dan weer gloeilamp in het deurlampje, wat dus ook naar beneden straalt en dit geeft dus een hele rare combinatie.
Wat ook knap is dat zowel de "gewone" binnen (dak) verlichting als de zonneklepspiegel verlichting gloeilampjes zijn maar die laatste zijn echt veel geler.....geen postzegel, of is dat bewust om de make-up van mevrouw Level 42 beter uit te laten komen ?
Anyway, ik post mijn lijstje in de thread over mijn S3 voor wie het wil zien.
Heb onder de voorstoelen gelegen. Ik heb een gat in het metaal gevonden waarin denk ik wel een lamphoudertje past maar geen bedrading o.i.d. ervoor. Ik neem tenminste aan dat de voetverlichting achter in de stoel zelf zit, heb geen andere logische plek gezien.