Superb III Hatchback Style Businessline van Tuulster (Eibach verlaagd)

B@s0302

Senior Member
Snap ik @Tuulster maar denk dat je niet hoeft te schrikken.. Vrijwel elke TDI heeft een 0,25l nodig omdat ze inderdaad nipt afgevuld worden en dan ook voor het eerst warm worden enz Mijn Octavia precies hetzelfde verhaal en nu bij een 38dkm nooit meer een melding gehad.
 

Tuulster

Forumguru
Snap ik @Tuulster maar denk dat je niet hoeft te schrikken.. Vrijwel elke TDI heeft een 0,25l nodig omdat ze inderdaad nipt afgevuld worden en dan ook voor het eerst warm worden enz Mijn Octavia precies hetzelfde verhaal en nu bij een 38dkm nooit meer een melding gehad.

Dat zal best, maar bij al mijn vorige auto's nog nooit meegemaakt. Inclusief de Superb 2 die ik hiervoor reed en nieuw opgehaald heb.

Persoonlijk heb ik een allergie voor willekeurig welk lampje ook, dus daarom komt hij wellicht wat harder binnen.:jaja::D
Morgen inderdaad een half litertje erin en het zal opgelost zijn, maar toch! :banghead:
 

B@s0302

Senior Member
Dat van die lampjes herken ik wel :shutup:
Heb mn auto een tijdje geleden letterlijk bij de dealer geparkeerd ivm storing xenon en daardoor een piepje bij elke start en continu lampje.. Gewoon stuur versteld om lampje niet te zien!:D:D
 

Brightstar1981

Forumguru
Dat zal best, maar bij al mijn vorige auto's nog nooit meegemaakt. Inclusief de Superb 2 die ik hiervoor reed en nieuw opgehaald heb.

Persoonlijk heb ik een allergie voor willekeurig welk lampje ook, dus daarom komt hij wellicht wat harder binnen.:jaja::D
Morgen inderdaad een half litertje erin en het zal opgelost zijn, maar toch! :banghead:

Niet leuk,kan ik volledig inkomen !
Maar k zou mij geen zorgen maken.
Heb dit ooit nog met een spikssplinter nieuwe Seat Leon gehad.
"Toen " deden ze blijkbaar speciale olie in de auto.. tot zijn eerste onderhoud waar de olie vervangen werd door een ander type.
Komt wel goed:troost:
 

Tuulster

Forumguru
Een setje Eibach en even kijken voor spacers. Mocht het "nodig zijn" laat ik die ook plaatsen.

Foto's volgen zeker!!! :D
 

carfreak24

Forumguru
Ik ben zeer benieuwd.
Vooral over de rijeigenschappen. Jij hebt toch ook DCC ?

Nadeel van DCC is dat met name de uitgaande demping 'geregeld' wordt. Voelt allemaal wat strakker aan, maar de ingaande demping (de vering dus) is constant gelijk, door naar progressief te gaan zou daar enige verbetering moeten zijn. Bv dat de auto minder stoterig is in sport modus
 

Brebelco

Actief lid
Mooie Superb!
Die mod van je mistlichten is echt wel geslaagd. Fameus aan het twijfelen om dit ook te veranderen..

Ik heb echter wel de standaard verlichting en geen xenons kunnen bestellen. Weet je of ik ook zo'n soort van ledverlichting kan creëren als dagrijverlichting? Om de gele schijn weg te krijgen en een mooi wit licht te creëren zonder dat het op tuning lijkt...
 

Brebelco

Actief lid
Bovenaan Onderaan