Superb III Hatchback Style Businessline van Tuulster (Eibach verlaagd)

Tuulster

Forumguru
De Spacers, voor en achter, maken het plaatje af vind ik persoonlijk. Anders zouden de wielen toch te veel naar binnen vallen. Door de Spacers oogt het geheel, zeker achter, nog dikker! :D:jaja:

Absoluut aan aanrader!

Spacers 2.jpg
 

Bijlagen

  • Spacers 1.jpg
    Spacers 1.jpg
    864,5 KB · Weergaven: 55
Laatst bewerkt:

Brightstar1981

Forumguru
Héél mooi:thumbsup:
Kan dit met mijn superb zonder dcc ook ?
En ik heb de optie versterkt onderstel ook aangevinkt op de optielijst.
Dit zal moeilijk worden vrees ik.
 

carfreak24

Forumguru
Dat ziet er goed uit !
Erg gaaf. Hoe is de ruimte in de wielkasten met de spacers ? Oftewel heb je nog voldoende ruimte over om bijvoorbeeld zonder problemen maximaal in te veren ?
*carfreak24 gaat maar even met de spaarpot schudden*
 

ElScorpione

Forumguru
Echt een fantastische wagen, maar die verlaging had voor mij persoonlijk niet gehoeven. Verder ben ik best wel een beetje jaloers op die slee van je.
 

Jewepe

Forumguru
Wat mij opvalt is dat er geen enkele opmerking gemaakt wordt over de consequenties van het plaatsen van spacers. In principe is het plaatsen van spacers niet anders dan het monteren van velgen met een kleinere ET-waarde (velg komt meer naar buiten te staan). Over dat laatste wordt vaak kritisch gedaan (niet meer dan een vijf mm lagere ET-waarde), terwijl spacers kennelijk zonder opmerking gemonteerd kunnen worden.
Overigens heb ik er niets op tegen om spacers te monteren of velgen met een lagere ET-waarde (de extra belasting van de wiellagers is te verwaarlozen). Ik heb zelf op twee Passat's velgen met een ET-waarde van 35 gehad (11 mm lagere ET-waarde) en nergens last van gehad. Ook niet na 80.000 km :-).
 
Bovenaan Onderaan