Superb III Hatchback Style Businessline van Tuulster (Eibach verlaagd)

RefleCs

Forumguru
Veel voorwielaandrijvers hebben een gewichtsverdeling waarbij het grootste gedeelte van het gewicht op de vooras drukt. Dus om onderstuur te voorkomen een grotere spoorbreedte voor dan achter (de achterkant is lichter dus die volgt toch wel).
 

Tuulster

Forumguru
De kogel is door de kerk! :yeehaa:

Mijn volgende Mod wordt een nieuwe uitlaat met twee zichtbare eindstukken!
In maart laat ik hem plaatsen via NM Parts in Noordwijkerhout (https://www.facebook.com/nmparts/). Nik heeft een paar jaar geleden mijn Mazda 6 ook voorzien van een prachtige nieuwe "dubbel" dus ik weet wat ik krijg.

De vraag is nu welke eindstukken gaan eronder?
Inmiddels heb ik na een hoop zoekwerk en veel vergelijken mijn keuzes gereduceerd tot drie. Ik ben erg benieuwd naar de meningen hier en ben daarom een poll gestart om dit eens te toetsen. Dus voel je via onderstaande link vrij om je mening te geven want ik ben er nog niet helemaal uit....... Dank!

http://www.skodaforum.nl/forum/i/nieuwe-uitlaat-op-mijn-superb-iii.29187/

Hierbij wat foto's van mijn dilemma :D Ik kom er nog niet uit dus stem even via de poll! :jaja::thumbsup:

Huidig:
upload_2016-1-24_9-57-48.png

AMG A45 open
upload_2016-1-24_10-0-9.png

AMG A45 met dwars streep
upload_2016-1-24_10-1-13.png

Rond 8cm satijn zwart
upload_2016-1-24_10-2-18.png
 

B@s0302

Senior Member
Mooie auto en wordt steeds mooier @Tuulster, Top! Wel een vraagje; jij investeert aardig in je leaseauto maar hoelang rij jij er mee? Ik zit zelf binnen 2jr aan mn kilometers en twijfel dus een beetje over de diverse updates..
 

Tuulster

Forumguru
@B@s0302, Ik rij ongeveer 3 jaar en maximaal 3,5 jaar met de auto. (max 180.000km of 42mnd)
De investeringen zijn het me echt wel waard als ik naar mijn auto loop :cheer:
Daarnaast trek ik via de bijtelling weer de helft van de kosten af dus investeringen zijn te overzien vind ik. Maar dat is natuurlijk heel persoonlijk.......:D:pardon:
 
Laatst bewerkt:

RoyV1982

Forumguru
@B@s0302, Ik rij ongeveer 3 jaar en maximaal 3,5 jaar met de auto. (max 180.000km of 42mnd)
De investeringen zijn het me echt wel waard als ik naar mijn auto loop :cheer:
Daarnaast trek ik via de bijtelling weer de helft van de kosten af dus investeringen zijn te overzien vind ik. Maar dat is natuurlijk heel persoonlijk.......:D:pardon:
@Tuulster , wat bedoel je met kosten via de bijtelling voor de helft aftrekken?

Eigen bijdragen in je leasebedrag kan je idd van je bijtelling voor belasting aftrekken maar dit soort eenmalige kosten??

ik denk dat een aantal leaserijders hier wel geinteresseerd in zijn..
 

RefleCs

Forumguru
Ik gok dat @Tuulster hieraan refereert:
https://www.athloncarlease.com/speciallease/U-bent-leaserijder/Wet-fiscus/Eigen-bijdrage/

Wet & fiscus leaseauto

DE EIGEN BIJDRAGE

Een eigen bijdrage die de werknemer aan de werkgever betaalt voor de auto is alleen aftrekbaar als het een vergoeding is voor privé-gebruik van de auto. Alle eigen bijdragen voor privé-gebruik mogen op de bijtelling in mindering worden gebracht. Dat geldt ook als een hogere eigen bijdrage wordt gevraagd van de werknemer omdat deze bijvoorbeeld kiest voor een auto uit een duurdere klasse.
Andere voorbeelden van aftrekbare eigen bijdragen zijn: bijdragen voor parkeerkosten, accessoires, de afkoopsom van het leasebedrag bij het einde van de dienstbetrekking en een vast bedrag per gereden privé-kilometer, voorzover deze bijdrage aan de werkgever wordt betaald. Voor de eigen bijdrage van de werknemer bij schade geldt een aanvullende voorwaarde: de schade mag niet het gevolg zijn van onrechtmatig of onzorgvuldig handelen van de werknemer. Tevens geldt als voorwaarde dat de werkgever vóóraf met de werknemer heeft afgesproken dat zijn bijdrage een eigen bijdrage is voor privé-gebruik.
De eigen bijdrage is, behalve in zeer specifieke uitzonderingsgevallen, alleen aftrekbaar tot het bedrag van de bijtelling. Als de eigen bijdrage hoger is dan de bijtelling, kan de bijtelling hierdoor dus in de regel niet 'negatief' worden.
 

Canon-Eye

Forumguru
Ik heb ook al meermalen aan deze regeling gerefereerd. Vooral als je een beetje meedenkende werkgever hebt, zijn hier interessante dingen mogelijk.
Bijvoorbeeld een hogere eigen bijdrage afspreken dan nodig is, die de werkgever dan weer compenseert op een andere manier, bv. in de onkostenvergoedingssector.
Met een beetje creativiteit kan dit voor beiden voordelig uitpakken...
 

Tuulster

Forumguru
Op zich niets bijzonders hoor, is een gewone belastingregeling die bij iedere goede boekhouder, salarisadministrateur of accountant bekend zou moeten zijn.......
 

Tuulster

Forumguru
Vandaag voor terugroepactie naar de dealer gereden en mijn auto met verlaging en spacers even naast de demo auto van de dealer gezet die standaard op zijn wielen staat. Beide auto voorzien van 18inch wielen!!

Aanschouw het verschil in uitstraling!! :yeehaa:

verlaging vergelijk voor (1).jpg

verlaging vergelijk  achter.jpg
 
Bovenaan Onderaan