Superb III Hatchback Style Businessline van Tuulster (Eibach verlaagd)

Tuulster

Forumguru
"Pap, ik wil zo graag zo een grote coole hoogslaper als bed, mag dat?"
Geen probleem jongen papa haalt hem wel even op bij die grote blauwe doos......
Doos 1: (2,03 bij 1 meter) en Doos 2: (1,87 bij 1 meter)

Ja hoor, we schuiven het er zo in, klep dicht en gaan! :D:jaja::thumbsup:
Wat staan mensen daar toch vaak te klooien met inladen....

IMAG1697.jpg
 

bobbl

Forumguru
"Pap, ik wil zo graag zo een grote coole hoogslaper als bed, mag dat?"
Geen probleem jongen papa haalt hem wel even op bij die grote blauwe doos......
Doos 1: (2,03 bij 1 meter) en Doos 2: (1,87 bij 1 meter)

Ja hoor, we schuiven het er zo in, klep dicht en gaan! :D:jaja::thumbsup:
Wat staan mensen daar toch vaak te klooien met inladen....

Bekijk bijlage 46833

Tsja, daarom hebben we ook een SuperB!:thumbsup:
 

RefleCs

Forumguru
Gaat ook in een i40, dat heb ik vanavond maar weer bewezen met ongeveer eenzelfde pakket ;) Echter diezelfde i40.... heeft toch niet de charme en maakt niet het gevoel bij mij los wat de Superb nu al oproept.
 

family man

Senior Member
En wat dacht je van een wasmachine en een wasdroger bij de Makro.
Allebei in de verpakking in een Golf 4 is een jaar of 16 geleden, zag de mensen al kijken bij het 1e pakket,
achterbank plat, via de koffer erin en via portieren overdwars gedraaid, en toen het 2e pakket erin.
En gewoon de kofferbakklep dicht gooien!
Welliswaar moest de bestuurdersstoel erg ver naar voren en zat ik niet echt lekker meer maar toch.
 

RefleCs

Forumguru
Seat Leon... 2 persoons bed met vaste bedbodems en matras en er toch nog met 2 personen in kunnen zitten. Zicht was er niet meer maar ik kreeg het er wel in.

VW Polo met 40 zakken grond en dan een noodstop moeten maken was een minder goede ervaring haha
 

eeuwige_student

Actief lid
Deze week een nieuwe vaatwasser in de achterklep gepropt. Eigenlijk niet geprobeerd of die in de breedte ging. Maar in de lengte moet ik net de achterbank uit het slot halen, zodat er iets meer ruimte was en rijden maar! Heerlijk die ruimte.
 

Tuulster

Forumguru
Wat mij opvalt / tegenvalt is het olieverbruik van de auto. Ik zit nu op bijna 24.000km en heb er al drie keer een halve liter olie in moeten gooien....

Hiervoor heb ik drie jaar een Superb II gehad ( ook een 1.6 TDI) daar heb ik buiten de beurt om NOOIT een druppel olie in hoeven stoppen.

Raar!?!?:pardon:
 

paultie

Forumguru
Wat mij opvalt / tegenvalt is het olieverbruik van de auto. Ik zit nu op bijna 24.000km en heb er al drie keer een halve liter olie in moeten gooien....

Hiervoor heb ik drie jaar een Superb II gehad ( ook een 1.6 TDI) daar heb ik buiten de beurt om NOOIT een druppel olie in hoeven stoppen.

Raar!?!?:pardon:
Heb je de auto rustig ingereden of hard op zijn staart getrapt?

Ik heb me wel eens laten vertellen dat wanneer je het laatste doet je juist minder gaat verbruiken?

Moet zeggen heb nu 8500km in de 2.0 maar nog geen olie hoeven bijvullen (hoop dat even zo te houden)

Dus uiteindelijk 1,5 liter op 24000 km.
Was de motor goed afgetopt in de olie na aflevering? Hoort meerdere verhalen dat ze minimaal afvullen.
 

Tuulster

Forumguru
@paultie Waarschijnlijk mager afgevuld bij aflevering.... :pardon:Eerste keer was bij krap 15.000km en daarna al twee keer weer een halve liter er bij.
Uiteraard netjes en rustig ingereden de eerste 1000km, verder maak ik wel heel veel snelwegkilometers op snelwegen met een max van 130 dus lekker op snelheid.

Blijf het wel opvallend vinden dat het bij mijn vorige nul keer moest en hier al anderhalve liter in is gegaan...:pieker:
 

paultie

Forumguru
Hmmmmm. Lastig.
Met 24K weer een halve liter erbij toch?

Dus nu 10K met een halve liter gereden. De dealer zal zeggen dat het heel normaal is.
Bijna de 30K beurt volgens mij.... Denk dat het even afwachten is hoe dit verder gaat.
 

paultie

Forumguru
Dus na de beurt als het goed is met 20K bijvullen en dan een half litertje bijvullen tot de volgende beurt.

Met de S2 1.4 TSI had ik na 24K het lampje branden, dan vaak 250 ml tot de volgende beurt.
 

Tuulster

Forumguru
Aanstaande zaterdag is het dan eindelijk zo ver!
Bezoekje brengen aan Nik van NM Parts in Noordwijkerhout voor de dubbel uit! :jaja::yeehaa:

upload_2016-3-3_16-59-17.png
 
Bovenaan Onderaan