Superb III Hatchback Style Businessline van Tuulster (Eibach verlaagd)

Jee13

Forumguru
Dak zwart wrappen lijkt me zeker mooi, dat spoilertje is ook mooi en subtiel, maar die zou ik dan niet wrappen maar gewoon in kleur van de auto.
 

RefleCs

Forumguru
Dat is ook waar ik bang voor ben. Maar eens een goede business grey combi foto zoeken en dan photoshop er op los laten
 

Tuulster

Forumguru
Is er iemand in de omgeving van Amsterdam die zin heeft om een Vcds aanpassing te doen? Ik hoor het graag.......

Hard wit led in de ambiente verlichting!
Rood heb ik al maar deze staat ook nog op mijn verlanglijstje.
waardes zijn: rood 130, groen 220 en blauw 100

fd9e25bab0d735382dfb0c8ab9aca137.jpeg
 

Tuulster

Forumguru
Hmmmmmm, kreeg vandaag mijn voetsteun van een paar eurotjes binnen uit China. Zo scheef als de toren van Pisa. Die ga ik er maar niet eens op proberen te krijgen. Project van 9 eurotjes is (waarschijnlijk) mislukt......

20160408_120729.jpg
 
Laatst bewerkt:

Skoda-MAN

Forumguru
Zo krom als een hoepel en zo scheef als de toren van Pisa. Die ga ik er niet eens op proberen te krijgen. Project van 9 eurotjes is mislukt......
Misschien even met een föhn warm maken en vlak drukken is altijd nog te proberen voordat je het in de Vuilnis gooit :tegek:
 

Tuulster

Forumguru
@paultie en @Skoda-MAN ; Na de eerste teleurstelling en het gevoel dat OEM gewoon beter is voor dit soort onderdelen, toch maar aan de gang gegaan :pardon: :jaja:

Wat denk je..... perfect fit! Ja, een timmermansoog ziet dat de zwarte strepen iets scheef zitten maar de plaat paste perfect. Alles weer op zijn plek gedrukt en Voila! Blijken het toch 9 goed besteden euro's te zijn :D


voetsteun.jpg
 
Bovenaan Onderaan