Superb III Hatchback Style Businessline van Tuulster (Eibach verlaagd)

Van Hoften

Forumguru
Herkenbare bui: ik ben het weekend eveneens aan de schoonmaak geweest: er zaten nog een paar honderd Duits meeliftende insecten op de voorkant geplakt. Lekker als dat weer schoon is!
 

Tuulster

Forumguru
Ik heb de laatste tijd regelmatig dat ik een melding krijg van mijn Superb dat ik vermoeid zou zijn...... Dat vind ik heel aardig van hem maar ik ben volledig fit en uitgeslapen. :jaja:

Iemand een idee waar dit systeem het sterkst op reageert??

 

Antera

Donateur
Ik heb de laatste tijd regelmatig dat ik een melding krijg van mijn Superb dat ik vermoeid zou zijn...... Dat vind ik heel aardig van hem maar ik ben volledig fit en uitgeslapen. :jaja:

Iemand een idee waar dit systeem het sterkst op reageert??


Heeft te maken met manier van rijden/sturen/gas geven enz. druk met je telefoon bezig enz?
 

Tuulster

Forumguru
Heeft er iemand ervaring met het verwijderen van de spiegelkappen van een Superb III ? Ik heb een foto gevonden van de binnenkant en er zitten niet zo heel veel klemmetjes op... er is vast een handigheidje om ze los te klikken!

Bij een Octavia III zag ik dat je eerst het hele spiegelglas moet verwijderen......
Iemand de wijsheid voor een Superb III in pacht? :jaja: :D

3V0857537AGRU3.jpg

3V0857537AGRU4.jpg
 

RefleCs

Forumguru
Spannend! Ik ben heel benieuwd! Ik heb de spullen al liggen maar het nog niet aangedurfd.... Ik heb wat zaken op de mini die ik wil doen maar ook de spiegelkappen van de sup staan op de todo lijst.
 

Tuulster

Forumguru
Klopt..... heb je ervaring met het tegendeel @StefanN :pardon:
Ik ben absoluut een roukie met wrappen dus wordt een mooie test......

ROOKIE-DANGER-LOGO.png

Ach, het kan er altijd weer af en het stuk folie en de materialen om het te bevestigen hebben me nog geen 25,- gekost bij wrapfolie.nl :jaja: :thumbsup:
 
Laatst bewerkt:

StefanN

Forumguru
Nee @Tuulster... ik ben ook niet zo creatief... maar het ziet eruit of ik het wel zou kunnen. En wat je zegt... het zijn de kosten niet

Groet Stefan
 

Level42

Forumguru
Ik heb wel ervaring met wrappen....alleen niet op een auto:
9000090713_a9e2ce244e_c.jpg


9000094671_733cd0c0c7_c.jpg


Deze ging best goed, heb ook met zwarte folies gewerkt en daar heb ik ongeveer een rol gebruikt (verbruikt) om 1 stuk goed strak te krijgen....het ligt heel erg aan het materiaal.


Ik was heel even bang dat je dit ging doen @Tuulster:
s2-mrc3.jpg




Maaruh....vroeger waren alle spiegels chroom. Toen werden ze zwart kunststof.....toen werden ze meegespoten in de kleur van je auto, en nu weer terug naar zwart ?
 
Bovenaan Onderaan