Superb III Hatchback Style Businessline van Tuulster (Eibach verlaagd)

Tuulster

Forumguru
Geen merk, is materiaal dat ze als "eigen merk" aanbieden, naast alle bekende merken, die op deze site ook verkocht worden.

Heb je zulke slechte ervaringen met de Hollandse handelsgeest dan...... @Level42
 

Tuulster

Forumguru
Na die wrapfolie een tijdje in de kast te hebben laten liggen maar eens een stukje geprobeerd op een bakje om te oefenen maar de boel scheurde na verhitten.... :fool: Ik heb het weggegooid...
Einde project voor nu, ben er even klaar mee. ;)
 

Tuulster

Forumguru
De LED achteruitrijlampen zitten er in. Installatie was een fluitje van een cent en geen meldingen.
Wat een licht! Vanavond in het donker nog even een foto van de hele achterkant maken.:thumbsup:

Hier een foto van het verschil tussen halogeen en LED :D

Bekijk bijlage 42351

Wel opvallend dat van het enige setje LEDs dat ik in China besteld heb er vandaag al eentje kapot is gegaan..... Kreeg keurig een melding en dacht uiteraard eerst aan een canbus probleem maar even mijn dochter achter de wagen laten kijken en inderdaad; eentje kapot......
Toch maar voor een tientje twee nieuwe besteld :pardon:De kosten zijn het ook niet.....

www.ebay.com/itm/141951755211
 
Laatst bewerkt:

Tuulster

Forumguru
Vandaag wederom (voor de derde keer sinds aflevering) de melding Oliepeil controleren op mijn dashboard......
Kilometerstand is nu 52.000 kilometer en auto heeft 30.000km beurt gehad uiteraard.

Ik heb dit met mijn vorige Superb II nooit meegemaakt. Dit was ook een 1.6TDI......... :arghh:
 

Jewepe

Forumguru
@Tuulster Stel dat er nu een liter bij gevuld moet worden. Dan verbruikt de motor 1 liter op 22.000 km. Daar zou ik helemaal niet van wakker liggen. Ik rij al een jaar of 15 VAG diesels en peil altijd de olie tussen de beurten (altijd longlife) bij plm. 15.000 km gereden. Gemiddeld genomen vul ik dan een halve liter bij.
 
Bovenaan Onderaan