Superb III Hatchback Style Businessline van Tuulster (Eibach verlaagd)

Tuulster

Forumguru
Vandaag de Wrapfolie binnen gekregen....... :cry: vreemde beschadiging er op, dat verstuur je zo toch niet?
Kwam keurig in een koker binnen dus daar kan het niet door gekomen zijn.... Maar een mailtje gestuurd......

IMAG2340.jpg

IMAG2339.jpg
 

Tuulster

Forumguru
RAAR!!! :pieker:
Na bijna een week nog steeds geen enkele reactie van wrapfolie.nl op mijn mail over deze beschadiging. Inmiddels ook al een tweede mail er overheen gestuurd met de vriendelijke vraag of ze kunnen reageren, ook daarop; Niets!

Telefonisch zijn ze ook niet bereikbaar. Het genoemde 06 nummer bestaat niet meer en de vaste lijn wordt niet beantwoord....

Ik snap deze manier van zaken doen nooit zo goed... :nono:
 
Laatst bewerkt:

RefleCs

Forumguru
Hmm Apeldoorn... misschien @ertromp maar even langssturen :tongue:

24/7 Service staat er bovenaan de website... Sommige mensen snappen de definitie van service leveren niet....
 

ertromp

Forumguru
Ik herken daar aan die Veenweg niet zo'n serie boxen
Het is een buurt met wat autohandelaren en spuitbedrijfjes en een vrachtwagen handelaar
Veelal oude woning met een uit de kluiten gewassen garage
Niet echt een bedrijven terrein
Ik vrees echt voor de centen van @Tuulster :cry:
 
Laatst bewerkt:

Tuulster

Forumguru
NOOIT meer iets gehoord van wrapfolie.nl
Echt heel triest!

Nou is het in dit geval het bedrag niet. Was immers een klein stuk folie bedoeld voor mijn spiegels, maar toch. Een grote lap voor mijn dak ga ik hier dus NOOIT bestellen..... Gemiste kans!

Daarnaast krijgen ze hierbij een stuk anti- reclame van mij;

Bestel nooit iets bij WRAPFOLIE.NL !!!!

Mijn bestelling werd keurig in een koker geleverd maar was flink beschadigd. Op zich al vreemd maar hé, kan gebeuren, toch?? Vervolgens heb ik er drie mailtjes over gestuurd en zeker tien keer geprobeerd ze telefonisch te bereiken, met de keurige vraag of we dit kunnen oplossen....
Geen enkele reactie, dat na nu inmiddels twee weken, triest!!! :banghead:
 

Level42

Forumguru
Waarom koop je dan ook bij van die doorsluis firma's terwijl al dat spul OF uit het verre oosten komt, OF je kwaliteitsspul (zoals bijvoorbeeld Oraca of 3M) bij betrouwbare leveranciers op eBay.de kunt kopen ?

http://www.ebay.de/sch/i.html?_from....TRC1.A0.H0.Xoracal.TRS0&_nkw=oracal&_sacat=0

En buiten die krankzinnige beschadigingen.....wat voor merk is dit materiaal ? Ik vind het er echt erbarmelijk uitzien zelfs buiten de beschadigingen.....
 
Laatst bewerkt:

Level42

Forumguru
Zo kwam mijn Oracal binnen.....lijkt me toch iets beter.....

image-jpeg.52807
 

Bijlagen

  • image.jpeg
    image.jpeg
    295,4 KB · Weergaven: 111

Tuulster

Forumguru
Waarom koop je dan ook bij van die doorsluis firma's terwijl al dat spul OF uit het verre oosten komt..

Die vind ik te makkelijk @Level42 Dan moet je alles dus maar gewoon rechtstreeks in Azië gaan kopen.....?

Ik geloof in de hollandse handelsgeest en gun eerlijke ondernemers hun handel!

Waar ik echter een bloedhekel aan heb is ondernemers die hun klanten in de maling nemen. Deze lap met wrapfolie is willens en wetens beschadigd in de koker gestopt dat kan niet missen. In de koker waarin het verstuurd is kan dit niet gebeurd zijn....
Ik kan daar met mijn verstand niet bij. Vervolgens ook nog eens nergens op reageren....
Sjonge jonge wat een manier van zaken doen zeg..... :arghh: :nono: triest.....
 

RefleCs

Forumguru
Ik zal er morgen eens langs wandelen tijdens de lunchbreak eens kijken wat ik zoal zie daar

Sent from my VF-895N using Tapatalk
 

Level42

Forumguru
Die vind ik te makkelijk @Level42 Dan moet je alles dus maar gewoon rechtstreeks in Azië gaan kopen.....?

Ik geloof in de hollandse handelsgeest en gun eerlijke ondernemers hun handel!

Waar ik echter een bloedhekel aan heb is ondernemers die hun klanten in de maling nemen. Deze lap met wrapfolie is willens en wetens beschadigd in de koker gestopt dat kan niet missen. In de koker waarin het verstuurd is kan dit niet gebeurd zijn....
Ik kan daar met mijn verstand niet bij. Vervolgens ook nog eens nergens op reageren....
Sjonge jonge wat een manier van zaken doen zeg..... :arghh: :nono: triest.....
Wel geinig dat jij mijn ervaring met die "Hollandse handelsgeest" hier beschrijft en dus de reden dat ik mijn heil elders zoek.....
 
Bovenaan Onderaan