Superb III Hatchback Style Businessline van Tuulster (Eibach verlaagd)

RefleCs

Forumguru
Zeker heel erg mooi al is de combinatie velg/band altijd wel heel erg belangrijk. Een dergelijke velg moet gewoon een lage wang hebben om hem goed te laten smoelen. Maar zeker heel erg mooi!
 

Tuulster

Forumguru
Kom alleen wel tot de conclusie na wat bellen en surfen dat de "echte replica Audi velgen" (fantastische woordspeling :tegek:) alleen maar uit de Chinese hoek komen...... hmmmm, daar lees je niet de beste verhalen over.

Toch maar genoegen nemen met een look-a-like RS velg van een degelijker merk??????
 

CDK

Forumguru
@Tuulster, dat was wel te verwachten ja. Anders zouden ze hier niet verkocht mogen worden ;)
Zou zeker voor kwaliteit gaan, er circuleren iets te veel plaatjes op internet van Chinese velgen die gescheurd of in tig stukken gebroken zijn.....
 

Tuulster

Forumguru
Dit zouden alternatieven kunnen zijn voor de RS6 velgen. Deze wielen zijn van gerenommeerde velgen merken maar wijken wel wat af van het origineel. Keuzes, keuzes, keuzes ;)........

GMP Atom

gmp-atom-dedicated-gloss-anthracite-polished.png

Brock RC Design RC29

rc-design-rc-29-gloss-anthracite-polished.png

Rosso RR8

RR8-MBP_17849_600.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

B.Stuurder

Forumguru
Mooi ja. Dat is 18"? Als je auto zo laag moet, heb je wel een schroefset nodig. Dat is zeker 40 mm verlaagd.

Edit: nog even lang gekeken, deze velgen sluiten helemaal aan bij de lijnen van de auto qua ontwerp. Estetisch zeer verantwoord. Dat zal niet snel vervelen. En niet zo druk, de velg onder post 461 vind ik veel te druk.
 

B.Stuurder

Forumguru
Ja dat weet ik, maar zo laag als op het plaatje is dat niet bedoel ik. Maar als ik zo op de foto kijk, ook 18" nu zie ik, dan gaat die BBS velg fantastisch staan! :yeehaa:
 
Bovenaan Onderaan